برخی به دنبال تحمیل افراد مورد نظر خود در انتصاب دستگاه ها هستند

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مصطفی سالاری بعدازظهر سه شنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان با اشاره مصوبات سفر ریاست جمهوری در این استان، اظهارکرد: بیش از وعده های داده گردیده در این سفر در استان گیلان مصوب و اجرا گردیده است.

برخی به دنبال تحمیل افراد مورد نظر خود در انتصاب دستگاه ها هستند

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین پروژه های قابل بهره برداری در دهه فجر امسال افتتاح پروژه راه آهن گیلان است، گفت: راه آهن یکی از بزرگترین پروژه های در حال انجام بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی در گیلان است که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

استاندارگیلان با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های گیلان برای توسعه این استان استفاده گردد، اضافه نمود: برخی به انتصابات انجام گردیده درباره بخشداری های گیلان معترض بوده اند.

وی با بیان اینکه این افراد درصدد تحمیل افراد موافق خود در انتصابات دولتی هستند، اعلام نمود: رفتار و عملکرد این افراد به ضرر منافع عمومی بوده و این افراد باید به جای سیاسی کاری به فکر حل مسائل مردم باشند.

سالاری انتصابات انجام گردیده در بخشداری های گیلان را قانونی دانست و گفت: به جای این مانع در امور دولتی بهتر است این افراد صادقانه به مردم خدمتگذاری نموده و در مسیر توسعه و پیشرفت استان سنگ اندازی نکنند.

وی با بیان اینکه نباید عوام فریبانه عمل کنیم، اضافه نمود: باید به مردم خدمت کرد و نباید دنبال افراطی گری و ایجاد هیاهو در جامعه باشیم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه اشتغال اولویت دولت است، توضیح داد: امیدواریم بتوانیم با همدلی و تعامل و خدمت صادقانه مسائل مردم را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه حل معضل پسماند استان های شمالی کشور یکی دیگر از اولویت های دولت است، توضیح داد: مسائل استان گیلان در این حوزه بسیار جدی تر از سایر مناطق دیگر کشور است که باید با نگاه کارشناسی برای حل آن چاره اندیشی گردد.

سالاری ادامه داد: انباشت زباله ها در منطقه سراوان رشت، نفوذ شیرابه های آن به سمت رودخانه های گوهر رود و زرجوب حیات تالاب بین المللی انزلی را نیز در معرض خطر قرار داده لذا باید در کمترین زمان ممکن این مسائل را حل کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 25

به "برخی به دنبال تحمیل افراد مورد نظر خود در انتصاب دستگاه ها هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخی به دنبال تحمیل افراد مورد نظر خود در انتصاب دستگاه ها هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید