مسکو: تصمیم درباره ملاقات پوتین- بایدن به زودی اعلام می گردد

به گزارش تایمر سرگرمی، سخنگوی کرملین از قرار دریافت ثبات راهبردی و کنترل تسلیحات در دستور کار بحثهای روسای جمهور روسیه و آمریکا در ملاقات آینده آنها صحبت کرد.

مسکو: تصمیم درباره ملاقات پوتین- بایدن به زودی اعلام می گردد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف ، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت که کرملین به زودی بیانیه ای در خصوص ملاقات احتمالی ولادیمیر پوتین روسای جمهور روسیه و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا صادر می نماید.

پسکوف در پاسخ به این سوال که آیا اظهارات پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه به معنای موافقت روسیه با برگزاری اجلاس است ، گفت: اکنون از اظهار نظر در این زمینه خودداری خواهم کرد و به زودی کوشش خواهیم کرد تا بیانیه ای در این زمینه صادر کنیم.

وی همچنین گفت که مسائل ثبات راهبردی و کنترل تسلیحات برای همه کشورها مسائلی مهم هستند و بنابراین این موضوعات در دستور کار نشست ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خواهند بود.

پسکوف خطاب به خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره این که آیا روسای جمهور آمریکا و روسیه با فهرست موضوعات بحث خود موافقت نموده اند، اظهار کرد: ثبات و کنترل تسلیحات مطمئنا مرتبط با همه کشورهای دنیا هستند بنا براین ثبات و کنترل تسلیحات مطمئنا در دستور کار خواهند بود. اما بگذارید ما در انتظار بیانیه ای درباره این مساله که به زودی منتشر خواهد شد باشیم و تنها پس از آن است که درباره دستور کار ممکن بحث خواهیم کرد.

وزیر خارجه روسیه هم خاطرنشان کرد که تصمیم در خصوص نشست پوتین و بایدن به زودی اعلام خواهد شد .

او تاکید نمود: مسکو از پیشنهاد واشنگتن برای برگزاری نشست جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه استقبال می نماید ، این تصمیم به زودی اعلام می گردد.

لاوروف در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از مذاکره با وزیر امور خارجه مالت گفت: ما پیشنهاد رئیس جمهور آمریکا بایدن برای برگزاری یک جلسه سطح بالا را مثبت ارزیابی کردیم. ما در آینده نزدیک موضع نهایی خود را اعلام خواهیم کرد. .، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1640

به "مسکو: تصمیم درباره ملاقات پوتین- بایدن به زودی اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: تصمیم درباره ملاقات پوتین- بایدن به زودی اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید