غیر از افتتاح زحمات دیگران چه هنری به خرج داده اید؟

به گزارش تایمر سرگرمی، وزیر نفت دوست دارد درباره کارنامه ضعیف خود متکلم وحده باشد و با منتقدان و کارشناسان روبرو نشود. روزنامه جوان در این زمینه نوشت: یکی از واهمه های زنگنه و تیمش روبرو با کارشناسان فنی و منتقدان است.

غیر از افتتاح زحمات دیگران چه هنری به خرج داده اید؟

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، متأسفانه بخش مهمی از نقدها مطرح شده در قبال عملکرد وزارت نفت، معطوف به چهره های سیاسی و ناآشنا با تحولات داخلی نفت بوده و کلی گویی ها، فرصت مناسبی را برای فرار به جلو زنگنه ایجاد نموده است.

او در تریبون های یکطرفه می گوید فراوری نفت از پارس جنوبی دو برابر شده، ایران صادرکننده بنزین و فراوری از غرب کارون پنج برابر شده است. بیش از 15 قرارداد توسعه ای با شرکت های داخلی امضا شده، گازرسانی به روستا ها جهش عظیمی داشته است، خط لوله گروه - جاسک در مراحل پایانی است و حماسه هایی از این دست.

افتخاراتی که زنگنه برای خود می تراشد از جانب هواداران او هم محکوم است، محکوم به اینکه کاری ننموده و تنها و تنها کار های درستی را که دولت گذشته کلید زده و به افتتاح نزدیک نموده، به دولت یازدهم تحویل داده تا افتخارش برای زنگنه باشد. کسی نمی پرسد که چرا او در طول 16 سال وزارت خود یک پالایشگاه هم نساخته و هیچ پروژه عظیم جدیدی را طی هفت سال اخیر استارت نزده است. کسی از ژنرال سؤال نمی کند که در آزادگان جنوبی چه گذشته و چه تراژدی اتفاق افتاده است.

جالب است بدانید وزیر نفت طی هفت سال گذشته با بسیاری از رسانه های همسو و اصلاح طلب مصاحبه نموده، ولی هیچ گاه با رسانه های منتقد خود رودررو نشده و از مصاحبه های چالشی فرار نموده است. دلیلش هم آن است که نمی تواند حریف منتقدانی گردد که با اسناد دقیق از پشت پرده تک تک تصمیمات وزارت نفت طی سال های اخیر مطلع هستند. وزیر نفت دوست دارد متکلم وحده باشد و از روبرو شدن با کارشناسان منتقد هراس دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1176

به "غیر از افتتاح زحمات دیگران چه هنری به خرج داده اید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیر از افتتاح زحمات دیگران چه هنری به خرج داده اید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید