دورهمی آنلاین فعالان فضای مجازی برگزار می گردد

به گزارش تایمر سرگرمی، نخستین دورهمی آنلاین فعالان فضای مجازی با موضوع رسانه و فراوری شایعه در انتخابات 1400، سه شنبه 7 بهمن 99، ساعت 19 برگزار می گردد.

دورهمی آنلاین فعالان فضای مجازی برگزار می گردد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، این روز ها فصل ظهور و افول ائتلاف ها، صف بندی ها و تعاملات سیاسی میان اشخاص و جریان های سیاسی است و خبر های حقیقی و غیر حقیقی آن جذاب ترین خوراک افکار عمومی. انتخابات عظیم ترین دغدغه ذهنی تک تک مردم شده و خبر های زد و بند های انتخاباتی، دیدارها، تعاملات و ائتلاف های سیاسی جذاب ترین خبر های روز است. فضای مجازی و بیرونی پر است از زمزمه ها و شایعاتی که همه روزه ساخته و پرداخته شده و به خورد اذهان مردم به بیرون داده می شوند.

پژوهش ها نشان می دهند شایعات انتخاباتی در فضای مجازی با اهداف تبلیغات سیاسی، ایجاد ناآرامی در فضای انتخابات، سرگرمی، فراوری نفاق بین اعضای جامعه، مخدوش کردن اصل انتخابات و عدم وجود دموکراسی واقعی در فرایند اجرای آن، کاهش انگیزه افراد جهت شرکت در انتخابات و تخریب نامزد های رقیب و احزاب مخالف از سه منبع اصلی گروه های اپوزیسیون داخلی و خارجی، فعالان سیاسی در احزاب و ستاد های انتخاباتی هریک از نامزد ها و عموم مردم در فضای مجازی فراوری و منتشر می شود.

در این راستا، نخستین دورهمی آنلاین فعالان فضای مجازی با موضوع رسانه و فراوری شایعه در انتخابات 1400، سه شنبه 7 بهمن 99، ساعت 19 برگزار می گردد.

لازم به ذکر است، علاقمندان به حضور در نخستین آئین دورهمی فعالان انقلابی فضای مجازی می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی porsweb.ir به منظور هماهنگی بیشتر ثبت نام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1428

به "دورهمی آنلاین فعالان فضای مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورهمی آنلاین فعالان فضای مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید