تصمیمات ترامپ، دولت آینده را سردرگم می نماید

به گزارش تایمر سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- ترامپ همزمان با اتخاذ تصمیمات برای سردرگم کردن دولت آینده آمریکا، کوشش می نماید در صحنه سیاسی این کشور تا زمان انتخابات آینده ریاست جمهوری باقی بماند.

تصمیمات ترامپ، دولت آینده را سردرگم می نماید

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، شبکه الجزیره گزارش داد: دونالد ترامپ همزمان با اتخاذ تصمیمات برای سردرگم کردن دولت آینده آمریکا، کوشش می نماید در صحنه سیاسی این کشور تا زمان انتخابات آینده ریاست جمهوری باقی بماند.

مراد هاشم خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره در واشنگتن گفت: وزارت دفاع آمریکا بر اساس دستورات دونالد ترامپ، آماده کردن طرحی را برای خارج کردن شمار بیشتری از نیرو های آمریکایی از افغانستان و عراق شروع کرد. بر اساس این طرح، آمریکا در هر یک از دو کشور 2500 نیرو را تا اواسط ماه ژانویه آینده حفظ خواهد نمود. طرح خارج کردن شمار بیشتری از نیرو های آمریکایی از افغانستان و عراق، خشم اکثریت جمهوریخواه در کنگره را برانگیخت. حتی اعضای جمهوریخواه کنگره که به سکوت درباره ابراز تردید ترامپ ادامه می دهند و از شکایت های قضایی او علیه نتیجه انتخابات حمایت می نمایند هم از این تصمیم او ناراضی هستند. میچ مک کانل رئیس اکثریت سنا از جمله این افراد است. از نظر اعضای جمهوریخواه کنگره، این طرح اشتباه عظیم و هدیه ای به دشمنان آمریکاست و به پیشرفت ها در زمینه مبارزه با تروریسم در عراق و افغانستان ضربه خواهد زد و قدرت آمریکا را برای مقابله با تهدیدات جدید تضعیف می نماید و حتی جان آمریکایی ها را به خطر می اندازد.

در ادامه این گزارش آمده است: خبر های درز نموده از کاخ سفید حاکی از آن است که در دو ماه باقی مانده از ریاست جمهوری ترامپ، شاهد اتخاذ تصمیمات زیادی خواهیم بود. تسریع قرارداد های فروش سلاح به برخی کشورها، اقدامات احتمالی علیه ایران و متحدانش در عراق و یمن و نیز تدابیری علیه چین، از جمله این تصمیمات خواهد بود. دموکرات ها معتقدند هدف از این اقدامات، سردرگم کردن دولت آینده آمریکاست.

جری کانلی عضو دموکرات مجلس نمایندگان در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: مرحله پایانی ریاست جمهوری دونالد ترامپ، بسیار نگران نماینده است. اجازه بدهید یادآوری کنیم که ترامپ از توافقنامه هسته ای با ایران خارج شد.

خبرنگار شبکه الجزیره خاطر نشان کرد: ترامپ حاضر نیست به صورت علنی به شکست در انتخابات اعتراف کند، اما در عین حال به اتخاذ تصمیماتی ادامه می دهد که نشان دهنده آن است که او واقعیت ها را پذیرفته است. ترامپ به کوشش برای ایفای نقش در صحنه سیاسی آمریکا، از جمله احتمال نامزدی در انتخابات آینده ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1306

به "تصمیمات ترامپ، دولت آینده را سردرگم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیمات ترامپ، دولت آینده را سردرگم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید