90 هتل با سرمایه گذاری بیش از پنج هزار میلیارد ریال ساخته می گردد

به گزارش تایمر سرگرمی، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از اجرای 90 پروژه هتل های چهار و پنج ستاره با سرمایه گذاری بیش از پنج هزار و 600 میلیارد ریال اطلاع داد.

90 هتل با سرمایه گذاری بیش از پنج هزار میلیارد ریال ساخته می گردد

مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اعلام خبر ساخت 90 پروژه هتل سازی بر اهمیت بیش از پیش نقش و حضور بخش خصوصی در توسعه زیرساخت های گردشگری تاکید نمود.

وی گفت که بی شک با فعال شدن بخش خصوصی می توانیم در تمام استان های کشور بستر مناسبی برای اقامت گردشگران داخلی و خارجی فراهم کنیم.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اضافه کرد که آنچه باید برای حضور بخش خصوصی و فعالیت بیش از پیش این بخش مورد توجه قرار گیرد، تسهیل امور اداری به منظور فعال شدن بخش خصوصی در حوزه های اقامتی و مجموعه های گردشگری است.

وی درباره قیمت اقامت در هتل و هزینه های آن در نوروز و دیگر ایام سال ادامه داد:

موضوعی که توجه به آن در حوزه قیمت هتل ها اهمیت دارد، رابطه زنجیره ای قیمت هتل ها و صنعت گردشگری با اقتصاد مسافر و تقاضا است.

رحمانی موحد تنوع در ارائه خدمات هتل ها را از دیگر علل تفاوت قیمت ها دانست و گفت که بر این اساس، قیمت ها با توجه به نوع ستاره، از یک تا پنج ستاره متغیر است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان نمود:

حداکثر افزایش قیمتی که برای واحدهای اقامتی در نظر گرفته شده، 12 درصد نسبت به قیمت سال گذشته است.

وی از مهمان پذیرها، واحدهای آموزش و پرورش، کمپ ها و هتل آپارتمان ها به عنوان نمونه ای از تنوع واحدهای اقامتی و به تبع آن تنوع قیمت برای پوشش خواست ها و نیازهای تمام اقشار یاد کرد.

رحمانی موحد با تاکید بر نظارت های دستگاه های مسئول بر فرایند قیمت گذاری واحدهای اقامتی موجود در سطح کشور گفت که جدا از این نظارت ها، هر گونه افزایش قیمت واحدهای اقامتی کشور تابع ضوابط و دستور العمل هاست.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1912

به "90 هتل با سرمایه گذاری بیش از پنج هزار میلیارد ریال ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "90 هتل با سرمایه گذاری بیش از پنج هزار میلیارد ریال ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید