برگزاری دوره توانمندسازی سوزن دوزان سیستان و بلوچستان با حمایت ژاپن

به گزارش تایمر سرگرمی، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، برگزاری دوره توانمندسازی سوزن دوزان سیستان و بلوچستان با حمایت ژاپن صورت می گیرد.

برگزاری دوره توانمندسازی سوزن دوزان سیستان و بلوچستان با حمایت ژاپن

پویا محمودیان درباره دوره توانمندسازی سوزن دوزان سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری سازمان یویندو (سازمان توسعه صنعتی ملل متحد) و حمایت 500 هزار دلاری کشور ژاپن، سه دوره آموزشی پنج روزه به منظور توانمندسازی در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و چابهار برای توانمندسازی سوزن دوزان استان برگزار خواهد شد که فراخوان آن در روزهای آینده اطلاع رسانی می گردد و آغاز دوره ها از تیر امسال خواهد بود.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بعلاوه از استفاده از توان سازمانهای بین المللی در پیشبرد اهداف معاونت صنایع دستی اطلاع داد و گفت: طرح ارتقای معیشت و توانمندسازی مالی جوامع آسیب پذیر استان سیستان و بلوچستان به وسیله توسعه فراگیر و پایدار زنجیره ارزش صنایع دستی با همکاری سازمان یونیدو برگزار می گردد.

حضور در نمایشگاه صنایع دستی لیسبون

محمودیان گفت: از سال گذشته با نماینده سازمان یونیدو در ایران در راستای تحقق ارتقای فرصت های بازار برای ذی نفعان مربوطه به وسیله توسعه شبکه، تنوع محصول و بهبود روش های بازاریابی در صنایع دستی اولین پروژه را با عنوان ارتقای معیشت و توانمندسازی مالی جوامع آسیب پذیر استان سیستان و بلوچستان به وسیله توسعه فراگیر و پایدار زنجیره ارزش صنایع دستی برنامه ریزی کردیم.

وی اضافه کرد: در مرحله اول مقرر شد 10 نفر از فراوری نمایندگان سوزن دوزی در استان یاد شده با پرداخت تمام هزینه ها از طرف سازمان یویندو از 4 تا 12 تیر امسال در نمایشگاه صنایع دستی در لیسبون، مرکز پرتغال شرکت نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2063

به "برگزاری دوره توانمندسازی سوزن دوزان سیستان و بلوچستان با حمایت ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره توانمندسازی سوزن دوزان سیستان و بلوچستان با حمایت ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید