5 ماسک خانگی 100% موثر برای از بین بردن جوش های سر سیاه بینی

به گزارش تایمر سرگرمی، زمانی که بدون آرایش جلو آینه می ایستید یکی از نکاتی که ممکن است حسابی شما را شاکی کنید دانه های سر سیاه روی بینی است. اگر جز آن دسته افرادی هستید که پوستی صاف و بدون هیچ لک و جوشی دارید بسیار خوشبختید اما اگر گاهی با لک و جوش های رنگ به رنگ سر و کله می زنید و دانه های سر سیاه بینی هم معمولا روحیه تان را خراب می نمایند به احتمال زیاد معمولا به دنبال راه های موثر و ترجیحا خانگی و دم دست برای رهایی از شر آن ها می گشت. 5 ماسک خانگی صد در صد موثر برای رهایی از شر جوش های سر سیاه بینی را از سایت Style Craze در مجله خبرنگاران بخوانید.

5 ماسک خانگی 100% موثر برای از بین بردن جوش های سر سیاه بینی

1- ماسک خمیردندان و نمک

یکی از آسان ترین روش های از بین بردن جوش های سر سیاه روی بینی استفاده از ماسک خمیر دندان و نمک است. برای تهیه این ماسک به مواد زیر احتیاج دارید:

1 قاشق چایخوری خمیر دندان

1 قاشق غذاخوری نمک

خمیر دندان و نمک را با هم مخلوط و یک ماسک درست کنید. ماسک را روی بینی بمالید و اجازه دهید خشک گردد. سپس انگشت های دست را مرطوب کنید و به آرامی ماسک را روی بینی ماساژ دهید و در آخر با آب ولرم بشورید. ماسک خمیر دندان و نمک را یک تا دو بار در هفته تکرار کنید.

2- ماسک جوش شیرین و لیموترش

ماسک جوش شیرین و لیمو ترش یک ماسک خانگی موثر و آسان دیگر برای از بین بردن جوش های سر سیاه روی بینی است. برای درست کردن این ماسک به مواد زیر احتیاج دارید:

1 قاشق غذاخوری جوش شیرین

½ قاشق غذاخوری آب لیمو ترش تازه

آب لیمو ترش و جوش شیرین را با هم مخلوط کنید و یک ماسک یکدست درست کنید. ماسک را روی بینی بمالید و صبر کنید تا خشک گردد. از این ماسک برای پاکسازی تمام سطح پوست صورت هم می توانید بهره ببرید. بعد از این که خشک شد صورت را با آب ولرم بشورید. در هفته یک بار از این ماسک بهره ببرید.

3- ماسک ژلاتین و شیر

یک ماسک موثر و شگفت انگیز دیگر برای از بین بردن دانه های سر سیاه بینی. برای درست کردن ماسک ژلاتین و شیر به مواد زیر احتیاج دارید:

1 قاشق غذاخوری ژلاتین بدون طعم

2 قاشق غذاخوری شیر

ژلاتین و شیر را با هم مخلوط کنید و به مدت 15 ثانیه در مایکروفر یا روی شعله ملایم گاز حرارت دهید تا گرم گردد اما مراقب باشد به دمای جوش نرسد. ماسک به دست آمده را روی بینی بمالید و صبر کنید تا خشک گردد. 30 تا چهل دقیقه ماسک را روی بینی نگه دارید. سپس با آب ولرم بشورید. برای از بین بردن جوش های سر سیاه بینی 2 بار در هفته از این ماسک بهره ببرید.

4- ماسک لیموترش و عسل

در درمانگر بودن عسل طبیعی برای بسیاری از مسائل پوستی هیچ شکی نیست. لیمو ترش هم به خاطر خاصیت اسیدی و آنتی اکسیدانی که دارد یک مکمل پوستی خوب در کنار موادی مثل عسل طبیعی است. برای درست کردن این ماسک موثر خانگی به مواد زیر احتیاج دارید:

نصف یک عدد لیموترش

½ قاشق چایخوری عسل طبیعی

آب لیموترش را بگیرید، هسته های لیمو ترش را جدا نموده و با عسل مخلوط کنید. ماسک به دست آمده را روی بینی بمالید. از این ماسک برای استفاده روی تمام سطح پوست صورت هم می توانید بهره ببرید. ماسک لیموترش و عسل را به مدت 10 تا پانزده دقیقه روی پوست نگه دارید و سپس با آب ولرم بشورید. برای نتیجه بهتر 2 تا 3 بار در هفته از این ماسک موثر بهره ببرید.

5- ماسک ژل آلوورا

ژل طبیعی آلوورا یک درمان فوق العاده انواع مسائل پوستی است. برای از بین بردن دانه های سر سیاه بینی هم می توانید روی ژل آلوورا حساب کنید. به همین منظور یک قاشق غذاخوری ژل آلوورا را روی بینی بمالید و اجازه دهید خشک گردد. سپس با آب ولرم بشورید. این ماسک بی نظیر را حداقل 2 بار در هفته تکرار کنید.

منبع: افق کوروش
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 150

به "5 ماسک خانگی 100% موثر برای از بین بردن جوش های سر سیاه بینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 ماسک خانگی 100% موثر برای از بین بردن جوش های سر سیاه بینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید