پرداخت وام 240 میلیون تومانی اوراق مسکن از سه شنبه این هفته

به گزارش تایمر سرگرمی، متقاضیان دریافت وام 240 میلیون تومانی اوراق حق تقدم خرید مسکن از دو روز دیگر (17 دی) می توانند به شعب بانک مسکن مراجعه نمایند.

پرداخت وام 240 میلیون تومانی اوراق مسکن از سه شنبه این هفته

جهت دریافت خدمات الاچیق باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، شورای پول و اعتبار چهارشنبه هفته گذشته به ریاست عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی تشکیل جلسه داد و در نهایت سقف تسهیلات ساخت و خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم را افزایش داد و بر اساس آن مصوبه استفاده از تسهیلات مسکن در تهران (زوجین) به 200 میلیون تومان تصویب شد.

البته متقاضیانی که قصد استفاده از این اوراق را داشته باشند می توانند تا سقف 240 میلیون تومان از اوراق بهره مند شوند یعنی با استفاده از تسهیلات جعاله تا سقف 40 میلیون تومان این تسهیلات به 240 میلیون تومان خواهد رسید.

بانک مسکن نیز دیروز دستورالعمل پرداخت این وام را در حالی به شعب خود ابلاغ نموده است که متقاضیان دریافت این وام برای دریافت این تسهیلات باید 480 برگ اوراق حق تقدم مسکن را خریداری نمایند.

بر اساس این گزارش، بانک مسکن امکان دریافت وام جدید مسکن به ارزش 240 میلیون تومان را برای زوجین تهرانی از سه شنبه هفته جاری در کلیه شعب فراهم نموده است.

در شهر تهران برای متقاضیان فردی و زوجین به ترتیب 100 و 200 میلیون تومان وام از محل اوراق تقدیم می گردد که با تسهیلات جعاله که در همین مصوبه از 20 به 40 میلیون تومان افزایش یافت؛ متقاضیان فردی و زوجین تهرانی می توانند در مجموع 140 و 240 میلیون تومان وام خرید یا ساخت مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن دریافت نمایند.

نرخ سود تسهیلات اوراق حق تقدم مسکن همچنان 17.5 درصد با بازپرداخت حداکثر 12 ساله است. نرخ سود تسهیلات جعاله مثل گذشته 18 درصد با بازپرداخت حداکثر 5 ساله است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 661

به "پرداخت وام 240 میلیون تومانی اوراق مسکن از سه شنبه این هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت وام 240 میلیون تومانی اوراق مسکن از سه شنبه این هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید