مجتمع تجاری نیایش کجاست؟

به گزارش تایمر سرگرمی، مجتمع تجاری نیایش در کدام شهر واقع شده است؟ این مجتمع در چه زمینه ای فعالیت می نماید؟ موقعیت مجتمع تجاری از لحاظ دسترسی ها به چه صورت است؟ این مجتمع از چند بخش تشکیل شده است؟ جزئیات ساخت و ساز مجتمع تجاری نیایش به چه صورت است؟ در این مطلب از خبرنگاران قصد معرفی مجتمع تجاری نیایش، یکی از مهم ترین و لوکس ترین مجتمع های تجاری شهر تهران را داریم. این مجتمع در حال احداث یکی از بزرگ ترین پروژه های شمال غرب تهران است که پیش بینی می گردد در فهرست 10 مجتمع تجاری برتر تهران هم قرار گیرد. در این مطلب از مقاله خبرنگاران ضمن پاسخ به این سوال که مجتمع تجاری نیایش کجاست، این مرکز تفریحی و خرید را با جزئیات کامل به شما خواهیم کرد.

مجتمع تجاری نیایش کجاست؟

مجتمع تجاری نیایش، مهم ترین مرکز تجاری شمال غرب تهران

وجود بیشترین مجتمع های تجاری، تنوع بالای اجناس اصل از برندهای معتبر و تنوع محصولات از نظر قیمت و کیفیت، شهر تهران را از نظر موقعیت تجاری به یکی از مهم ترین شهرهای ایران تبدیل نموده است. این شهر دارای مجتمع های تجاری مختلفی است که علاوه بر خرید شهروندان تهرانی، مرکز خرید بسیاری از مردم در شهرهای دیگر ایران هم هستند که خرید خود را به صورت آنلاین یا با سفر به تهران به صورت حضوری در مجتمع های تجاری انجام می دهند.

همه این مسائل موجب شده که در کنار مجتمع های تجاری مختلفی که در حال حاضر در تهران فعال هستند، همه ساله پروژه های زیادی در زمینه احداث مجتمع های تجاری در این شهر آغاز به کار نمایند که یکی از آن ها مجتمع تجاری نیایش است. این مجتمع در حال احداث یکی از بزرگترین پروژه های شمال غرب تهران است تا جایی که بسیاری از کارشناسان معتقدند، مجتمع تجاری نیایش، مهم ترین مرکز تجاری شمال غرب تهران خواهد شد. این مجتمع تنها یک مرکز تجاری نیست، بلکه در کنار فروشگاه های متعدد، امکانات رفاهی مختلفی هم در آن لحاظ شده است. مجتمع تجاری نیایش یکی از برترین مراکز برای سرمایه گذاری در شهر تهران است و لازمه انجام این کار، آشنایی بیشتر با مجتمع نیایش و جزئیات مربوط به آن است.

جزئیات پروژه تجاری - سرگرمیی نیایش

مجتمع تجاری نیایش، مجتمعی سرگرمیی، فرهنگی و تجاری است که با امکانات گسترده، فراتر از احتیاجهای منطقه طراحی شده است تا علاوه بر تامین احتیاج ساکنین منطقه 5 تهران، به یکی از گزینه های اصلی خرید شهروندان تهرانی در سایر نقاط هم تبدیل گردد. از جزئیات پروژه تجاری - سرگرمیی نیایش می توان به مساحت آن اشاره نمود. بام لند نیایش در زمینی به مساحت 8000 متر مربع واقع شده و زیربنای آن تا به امروز 75000 متر مربع است که قابلیت توسعه هم دارد.

از دیگر جزئیات پروژه تجاری - سرگرمیی نیایش می توان به اختصاص دادن هر بخش از این سازه به کاربری متفاوت اشاره نمود. این سازه هم دارای واحدهای تجاری با برندهای معتبر برای خرید و فروش محصولات می باشد و هم دارای واحدهای اداری برای مدیریت مجموعه و ارتباط خریداران جهت سرمایه گذاری در پروژه، خرید یا رهن و اجاره واحدهای تجاری است. پیش بینی می گردد که این پروژه بزرگ، به مهم ترین مرکز تجاری شمال غرب تهران تبدیل گردد که در کنار تامین احتیاجهای شهروندان تهرانی، به خصوص در منطقه 5، به عنوان یک فضای لوکس برای توریستان هم به حساب بیاید و به یکی از گزینه های توریستی شهر تهران هم تبدیل گردد.

معماری و نمای بیرونی بام لند نیایش

یکی از مسائلی که مجتمع تجاری نیایش را به یکی از خاص ترین مراکز تجاری شهر تهران، در منطقه شمال غرب تبدیل خواهد نمود، معماری خاص این مجموعه است. معماری و نمای بیرونی بام لند نیایش از سبک سنتی پیروی می نماید. از دور این مجتمع را مانند یک قلعه خواهید دید و از دیوارهای کوتاه و بلند، سنگ کاری های مشابه قلعه های قدیمی و پنجره های مرتفع در نمای بیرونی تشکیل شده است. معماری و نمای بیرونی بام لند نیایش آنقدر خاص است که تا به حال هیچ مجموعه تجاری - رفاهی در منطقه مشابه آن ساخته نشده است.

بخش های مختلف مجتمع تجاری نیایش

بخش های مختلف مجتمع تجاری نیایش هر کدام دارای کاربری به خصوصی هستند. آشنایی با بخش های مختلف مجتمع تجاری نیایش به خصوص برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در این مجموعه را دارند، الزامی است تا بستر سرمایه گذاری خود را تعیین نموده و بسته به بودجه و توانایی مالی برترین آن را انتخاب نمایند. در ادامه به معرفی دو بخش مهم این مجتمع یعنی بخش های تجاری و سرگرمیی آن می پردازیم.

1. مرکز خرید نیایش

مرکز خرید نیایش این مجتمع که بیشتر با آن شناخته می گردد، دارای 450 واحد تجاری است که زمینه فعالیت آن ها بیشتر مشاغل مانند خرده فروشی پوشاک، لوازم و تجهیزات الکترونیکی، محصولات و لوازم خانگی، لوازم برقی و کاربردی آشپزخانه، سرویس و کالای خواب، محصولات تزئینی و لوازم دکوراتیو، کیف، کفش و اکسسوری ها، ساعت، جواهرات و بسیاری محصولات دیگر می باشد. این مجموعه با برخورداری از متنوع ترین فروشگاه ها که در 5 طبقه تجاری فعالیت می نمایند، قابلیت ارائه خدمات به انواع کسب و کارها را دارد.

یکی از ویژگی های این مجتمع در بخش مرکز خرید نیایش و واحد تجاری آن، طراحی و معماری لوکس و منحصر به فرد آن است. برخلاف بسیاری از مجتمع های تجاری سبک طراحی و معماری داخلی این مجتمع ترکیبی از مدرنیته و سنتی است. پنجره های بلند با طاق دایره ای، ستون های دارای گچ بری از نمادهای سنتی در معماری این مجموعه و رنگ پردازی نمای داخلی با رنگ های مشکی، سفید و قرمز از نمادهای سبک طراحی مدرن در بخش تجاری مجتمع نیایش هستند.

2. امکانات رفاهی

همان طور که گفته شد تنها یکی از بخش های مختلف مجتمع تجاری نیایش به واحدهای تجاری و فروشگاه های آن اختصاص دارد و دیگر بخش مهم آن، امکانات رفاهی است که به طور مجزا با نام بام لند نیایش شناخته می شوند. از جمله مراکز سرگرمیی اختصاصی این مرکز می توان به سالن گیمینگ آن اشاره نمود. این سالن مجهز به انواع دستگاه های بازی دیجیتالی به روز جهان است و بازی های آن هم برای بچه ها و نوجوانان و هم برای بزرگسالان قابل استفاده هستند. باشگاه ورزشی بام لند نیایش با امکانات فراوان ورزشی از برترین و مجهزترین دستگاه ها گرفته تا حضور مربیان اختصاصی و با موقعیت مکانی مناسب در بام مجتمع، از دیگر امکانات رفاهی این بخش از بام لند نیایش هستند.

از دیگر امکانات رفاهی مجتمع تجاری نیایش که به طور ویژه طراحی شده و تمام دستگاه ها و تجهیزات موجود در آن از به روزترین مدل های جهان هستند، پردیس سینمایی نیایش است. این پردیس با ظرفیت مناسب، برخورداری از صندلی های راحت و طراحی داخلی مناسب پذیرای علاقه مندان به فیلم و سینما است. بخش دیگری از این مجتمع به کافه و رستوران آن اختصاص دارد.

در کافه مجتمع می توانید بعد از گردش در میان فروشگاه ها دقایقی استراحت کنید و با کسب انرژی به ادامه خرید خود بپردازید و در رستوران هم می توانید انواع غذاهای ایرانی و بین المللی که با برترین مواد اولیه طبخ شده اند را امتحان کنید. هایپرمارکت کامل و بزرگ مجمتمع یک طبقه از آن را به خود اختصاص داده است و علاوه بر خرید روزمره می توانید فهرست خرید ماهانه خود را هم در آن تهیه کنید. بعلاوه این مجتمع مجهز به یک شهربازی است که انواع وسایل بازی برای سرگرمی کودک تا بزرگسال در آن وجود دارد.

3. بخش اداری و همایش ها

در مجتمع نیایش قسمتی دیگر به بخش اداری و همایش ها اختصاص داده شده است. در این بخش واحدهای اداری مجتمع که نظارت بر کل مجموعه را به عهده دارند و مرکز معاملات عمده بعضی برندهای فعال در مجموعه نیز هستند، فعالیت می نمایند. واحدهای اداری هم مانند بخش تجاری به شرکت های علاقه مند به حضور در این مجتمع رهن و اجاره داده می شوند. در دیگر قسمتی از مجموعه سالن همایش ها اختصاص دارد. این سالن با ظرفیت بالا، پذیرای برندهایی است که قصد برگزاری همایش ها و ایونت های کاری در فضایی شیک و لوکس را دارند.

مزایای سرمایه گذاری در مجتمع تجاری نیایش

بام لند نیایش به علت موقعیت مکانی خوب، دسترسی راحتی به منطقه ها اطراف دارد و این پارامتر از اولین مزایای سرمایه گذاری در مجتمع تجاری نیایش است. این مرکز بعلاوه تنها مرکز در شمال غرب تهران با معماری خاص تلفیقی است که این مسئله موجب منحصر به فرد بودن آن در منطقه می گردد. تنوع کسب و کارهایی که برای فعالیت در این مجموعه در نظر گرفته شده اند و برخورداری از امکانات متنوعی که احتیاجهای یک توریست یا خریدار را به طور کامل رفع می نمایند، از دیگر ویژگی های مثبت این مجموعه است که آن را به فرصتی خوب برای سرمایه گذاری تبدیل می نماید.

با توجه به برخورداری از امکانات رفاهی متنوع برای همه سنین و وجود واحدهای تجاری متعدد در هر زمینه ای که فعالیت داشته باشید، شانس دیده شدن کسب و کار شما با فعالیت در این مجموعه بالا خواهد بود. با خرید، رهن یا اجاره یک واحد تجاری در این مجموعه تبلیغاتی و تنها استفاده از نام مجموعه در تبلیغات خود، اعتبار کسب و کار را نزد مشتریان افزایش داده و از این طریق فروش شما نیز تضمین خواهد شد.

دسترسی به بام لند نیایش

مجتمع تجاری نیایش در بلوار جنت آباد مرکزی، جنب بازار بزرگ جنت آباد و در خیابان رجب صلاحی قرار گرفته است. این منطقه یکی از دنج رترین منطقه ها تهران است که با خیابان های منسجم و متناسب دسترسی به همه بخش های آن به سادگی امکان دارد. دسترسی به بام لند نیایش با قرارگیری در این منطقه بسیار راحت خواهد بود. افرادی که قصد مراجعه به این مرکز تجاری را دارند باید از جنت آباد مرکزی، مسیر جنوب به شمال و قبل از نیایش وارد خیابان رجب صلاحی شوند و در امتداد این خیابان به مجتمع دسترسی پیدا نمایند. حتی اگر نزدیک مجتمع جای پارک پیدا نکنید در کوچه های اطراف که فاصله چندانی با مجتمع ندارند قطعا جای پارک مناسب پیدا خواهید کرد اما توصیه ما استفاده از پارکینگ اختصاصی مجموعه است که علاوه بر دسترسی راحت، امنیت خودرو شما را هم تضمین می نماید.

نتیجه گیری مجتمع تجاری نیایش

مجتمع تجاری نیایش یکی از پروژه های سرگرمیی تجاری مهم در شهر تهران است که به علت موقعیت قرارگیری در منطقه و پیش بینی های ساخت به یکی از مهم ترین مراکز تجاری شهر و منطقه تبدیل خواهد شد. این مجتمع گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاری است و سبک متفاوت معماری، آن را به یکی از مراکز مورد توجه تهران تبدیل نموده است. در این مطلب از خبرنگاران به معرفی این مجتمع تجاری پرداختیم اما مجتمع های تجاری تهران به این مورد خلاصه نمی شوند. در صورت علاقه مندانی به این سبک مطالب می توانید سایر موضوعات مشابه ما را نیز مطالعه کنید.

سوالات متداول مجتمع تجاری نیایش

1. مجتمع تجاری نیایش کجاست؟

مجتمع تجاری نیایش واقع در منطقه تهران، جنت آباد، مسیر جنوب به شمال قبل از نیایش و خیابان رجب صلاحی است.

2. مجتمع نیایش از چند بخش تشکیل شده است؟

مجتمع تجاری نیایش تهران دارای چند بخش تجاری، اداری و سرگرمیی است که در بخش تجاری آن فروشگاه ها و مغازه های مختلف، در بخش اداری دفاتر مدیریت و در بخش سرگرمیی، بام لند، سینما و سایر امکانات رفاهی قرار گرفته است.

3. مزایای سرمایه گذاری در مجتمع تجاری نیایش چیست؟

موقعیت قرارگیری این مجموعه آن را به یکی از مهم ترین مراکز خرید در شمال غرب تهران تبدیل خواهد نمود، بعلاوه با امکاناتی که برای این مجموعه در نظر گرفته شده، پیش بینی می گردد که بیشترین استقبال از خرید در منطقه و شهر تهران از این مجموعه باشد و همه این مسائل شانس موفقیت کسب و کارهای فعال در آن را بیشتر می نمایند.

4. امکانات رفاهی بام لند نیایش شامل چه مواردی است؟

سینما، سالن مخصوص گیمینگ، باشگاه ورزشی، کافه و رستوران، پردیس سینمایی و سالن برگزاری همایش از مهم ترین امکانات رفاهی این مجموعه هستند.

منبع: الی گشت
انتشار: 7 اسفند 1401 بروزرسانی: 7 اسفند 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2190

به "مجتمع تجاری نیایش کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع تجاری نیایش کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید