ورزش های هوازی مناسب ترین ورزش برای کاهش وزن

یک متخصص پزشکی ورزشی با بیان این که ورزش های هوازی مناسب ترین ورزش برای کاهش وزن است، گفت: کسانی که قصد کاهش وزن دارند در طول هفته حداقل 5 روز را به انجام ورزش های هوازی اختصاص دهند.

ورزش های هوازی مناسب ترین ورزش برای کاهش وزن

یک متخصص ورزشی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ورزش های هوازی مناسب ترین ورزش برای کاهش وزن به شمار می روند، بنابراین افرادی که قصد کاهش وزن دارند با توجه به وضعیت فردی و شرایط فیزیکی در طول هفته باید حداقل 5 روز را به انجام ورزش های هوازی اختصاص دهند.

وی گفت: افرادی که از وزن زیاد رنج می برند برای رسیدن به هدف حداقل باید یک ساعت در روز را به تمرین اختصاص دهند و بهترین شیوه تقسیم آن به دو ست 30 دقیقه ای است، زیرا تأثیر بیشتری بر سوخت و ساز بدن خواهد داشت.

این متخصص پزشکی ورزشی اعلام نمود: البته بهتر است تمرینات ورزشی هوازی از جمله؛ دویدن آهسته، تند راه رفتن طناب زدن یا دوچرخه سواری با شدت و مدت کم آغاز و به تدریج بر شدت و میزان آن افزوده گردد.

او افزود: اگر جزو افراد شاغل و اضافه وزنی هستید که در طول روز زمانی برای فعالیت ورزشی ندارید می توانید در رفت و آمد به محل کار پیاده روی تند داشته باشید یا در صورت امکان از دوچرخه بهره ببرید در غیر این صورت صبح ها قبل از رفتن به کار، ساعتی را به طناب زدن اختصاص دهید.

وی در سرانجام تمرینات دراز نشست کوتاه جهت تقویت عضلات شکم و کاهش دور شکم را مؤثر بیان کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: بروزرسانی: 27 مهر 1398 شناسه مطلب: 141

به "ورزش های هوازی مناسب ترین ورزش برای کاهش وزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزش های هوازی مناسب ترین ورزش برای کاهش وزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید