هیچ موردی از کرونای هندی در سیستان و بلوچستان مشاهده نشده است

به گزارش تایمر سرگرمی، سلیمی گفت : بیش از 80 درصد موارد شناسایی شده ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان از نوع جهش یافته انگلیسی است و تا به امروز موردی از ویروس هندی شناسایی نشده است.

هیچ موردی از کرونای هندی در سیستان و بلوچستان مشاهده نشده است

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش از ، سلیمی خراشاد رئیس اداره امور آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: 61 هزار و 913 نمونه PCR و 15 هزار و 958 مورد تست سریع (رپید تست) کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تا به امروز در شهرستان های زیرپوشش این دانشگاه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیماریابی و غربالگری افراد ایرانی و غیرایرانی در مبادی مرزی با جدیت در حال اجرا است.

سلیمی گفت : هم اینک بیش از 80 درصد موارد شناسایی شده ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان از نوع جهش یافته انگلیسی است و تا به امروز هیچ موردی از ویروس جهش یافته هندی در سطح استان شناسایی نشده است.

رئیس اداره امور آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: در مبادی ورودی مرز های استان در صورت مثبت شدن فرد ایرانی خدمات درمانی ارائه و آموزش های لازم درخصوص جداسازی با نظارت انجام می گردد و بعلاوه افراد غیر ایرانی به کشور مبداء برگشت داده می شوند.

سلیمی تاکید نمود: با افزایش موارد مثبت در سیستان و بلوچستان و شناسایی مبتلایان به کرونا در استان از مردم درخواست می گردد با عمل به توصیه های پزشکان، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از حضورغیر ضروری در تجمع های عمومی خودداری نمایند.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1750

به "هیچ موردی از کرونای هندی در سیستان و بلوچستان مشاهده نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ موردی از کرونای هندی در سیستان و بلوچستان مشاهده نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید