هم وطنان از سفر به آذربایجان شرقی در شرایط فعلی کرونا پرهیز نمایند

به گزارش تایمر سرگرمی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی از مسافران غیر بومی سایر استان ها خواست که در شرایط فعلی کرونا از مسافرت به این استان پرهیز نمایند.

هم وطنان از سفر به آذربایجان شرقی در شرایط فعلی کرونا پرهیز نمایند

محمدرضا پورمحمدی در جریان سفر یک روزه به شهرستان اهر، در بازدیدی که از مجموعه های اورژانس، هلال احمر، راهداری و پلیس راه این شهرستان انجام داد، از آمادگی کامل نیروهای مستقر در محورهای مواصلاتی استان، برای خدمت رسانی به مردم در ایام تعطیلات نوروزی اطلاع داد.

به گزارش خبرنگاران، وی گفت: متاسفانه در چند روز اخیر شاهد افزایش 35 درصدی بار ترافیک در محورهای مواصلاتی استان هستیم که زیاد خوشایند نیست.

وی متذکر شد: مردم باید از مسافرت کردن به این شهرستان در شرایط فعلی کرونایی جدا پرهیز نمایند، چرا که احتمال افزایش بیماری در جابجایی جمعیت زیاد است؛ در این راستا از کلیه همشهریان و مردم سایر استان ها درخواست داریم که به این استان مسافرت ننمایند تا با مدیریت و برنامه ریزی بتوانیم این بحران را نیز پشت سر بگذاریم.

پورمحمدی اضافه کرد: در بازدیدی که از مرزها و به خصوص پادگان های مرزی در خداآفرین داشتیم، خوشبختانه تمام عزیزان هنگ مرزی در آمادگی کامل شبانه روز در دفاع از مرزها و آسایش و امنیت مردم کوشش می نمایند.

وی در مورد ایمنی و جلوگیری از تصادفات جاده ای نیز گفت: با وجود این که زمان، زمان خوبی برای مسافرت نیست و باید همگی به توصیه های بهداشتی وزیر بهداشت و سایر مسئولان در مورد عدم سفر عمل کنیم.

وی ادامه داد: کسانی هستند که برای کارهای ضروری یا دیدن پدر، مادر و خانواده به مسافرت می فرایند، اما باید در رانندگی جاده ای حتما احتیاط و سرعت مطمئنه را در نظر بگیرند تا خدای نکرده با سانحه دلخراشی روبرو نشوند و سال جدید را با شادی و ارامش پیش عزیزان خود سپری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1516

به "هم وطنان از سفر به آذربایجان شرقی در شرایط فعلی کرونا پرهیز نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم وطنان از سفر به آذربایجان شرقی در شرایط فعلی کرونا پرهیز نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید