نیشگون ممنوع! ، شوخی پاپ فرانسیس با ماجرای به من دست نزن

به گزارش تایمر سرگرمی، رهبر کاتولیک های دنیا در نخستین حضور عمومی خود پس از ماجرای تندی کردن با یک زن کوشید آن اتفاق را با شوخی و خنده از ذهن مردم پاک کند.

نیشگون ممنوع! ، شوخی پاپ فرانسیس با ماجرای به من دست نزن

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، همزمان با ملاقات پاپ فرانسیس با مردم در نخستین روز سال نو واکنش او به پافشاری یک زن حاضر در محل ملاقات بسیار خبرساز شد. پاپ که آشکارا از اصرار زن بی تاب شده بود، دست او را به تندی پس زد و البته اندکی بعد از این کار خود عذر خواست. ویدئوی این ماجرا در شبکه های اجتماعی بسیار بازتاب داشت و میلیون ها بار دیده شد.

رهبر کاتولیک های دنیا در ملاقات هفتگی خود در روز چهارشنبه با روی خوش به جمع حاضران در واتیکان رفت و کوشش کرد با شوخی و خنده از کنار آن ماجرا بگذرد. پاپ فرانسیس در پاسخ به کوشش راهبه ها برای جلب توجه او گفت: من نگرانم! شما نیشگون می گیرید. می بوسم تان اما آرام باشید و نیشگون نگیرید! پاپ این چند جمله را با خنده ای بر لب به زبان آورد و همه هم متوجه شوخی او شدند.

آنچه چهارشنبه هفته گذشته در ملاقات سال نو رخ داد، اتفاقی عجیب بود و خود پاپ فرانسیس خیلی زود پذیرفت که گاهی خونسردی اش را از دست می دهد. رهبر کاتولیک های دنیا در آن ملاقات سمت کودکی رفت که بین جمعیت ایستاده بود اما یک زن دست او را گرفت و سمت خودش کشید. پاپ که ابتدا کوشش نموده بود خونسرد بماند، دست زن را به تندی کنار زد، برگشت و به راه خود ادامه داد.

پاپ فرانسیس در نطق ویژه سال نو هم به موضوع خشونت علیه زنان پرداخت و با محکوم کردن آن گفت: هر گونه خشونت که علیه یک زن اعمال گردد، به معنی کفر به پروردگار است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 685

به "نیشگون ممنوع! ، شوخی پاپ فرانسیس با ماجرای به من دست نزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیشگون ممنوع! ، شوخی پاپ فرانسیس با ماجرای به من دست نزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید