نمایشگاه بین المللی گردشگری امسال در تبریز برگزار خواهد شد

به گزارش تایمر سرگرمی، تبریز که به عنوان شهر نمونه گردشگری سال 2018 انتخاب شده است، امسال میزبان نمایشگاه گردشگری خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی گردشگری امسال در تبریز برگزار خواهد شد

سرپرست معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی و دبیر ستاد ملی سیاست گذاری تبریز 2018 از برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری در تبریز خبر داد.

میرهادی قره سید رومیانی، سرپرست معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی و دبیر ستاد ملی سیاست گذاری تبریز 2018، در جلسه مشترک وزرات ورزش و جوانان و ستاد برنامه ریزی و اجرایی تبریز 2018 که پنج شنبه در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار گشت، با اعلام این خبر گفته که برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری در تبریز زمینه حضور فعالان صنوف گردشگری از کشورهای مختلف را فراهم می کند که ثمرات ارزشمندی به دنبال دارد.

وی در ادامه گفت:

در زمان حضور مسعود سلطانی فر در سمت ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رویداد مهم تبریز 2018 محقق شد و امروز شاهد آن هستیم که او در وزارت ورزش و جوانان اهتمام ویژه ای به این مقوله فراملی دارد و این گردهمایی ارزشمند نشان از تدبیر او است.

به گفته وی، وزارت ورزش و جوانان با برگزاری برنامه های ورزشی بین المللی و ملی به همت فدراسیون ها در تبریز، نگاه ها را بیش از پیش به سمت این کهن شهر معطوف می کند.

قره سید گفت که تقویم برنامه های تبریز 2018 درحال تکمیل است و باید در اجرای این مهم اولویت بندی کنیم. تبریز محور برنامه ها است و دیگر شهرستان های استان نیز با موضوع تبریز میزبان رویدادها خواهند بود.

وی در آخر گفت:

امسال قرار شد تا نمایشگاه بین المللی گردشگری در تبریز برگزار شود، زیرا این نمایشگاه با موضوع اقتصادی و توسعه گردشگری می تواند در معرفی و بالفعل کردن ظرفیت ها و امکانات این کهن شهر به عنوان مرکز گردشگری کشورهای اسلامی نقش مهمی ایفا کند.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1947

به "نمایشگاه بین المللی گردشگری امسال در تبریز برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی گردشگری امسال در تبریز برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید