ناامیدی محافظه کاران انگلیس از نامزدهای جانشینی جانسون

به گزارش تایمر سرگرمی، نظرسنجی ها نشان می دهد محافظه کاران در انگلیس جانسون را برای نخست وزیری بهتر از دو نامزد جانشینی وی می دانند.

ناامیدی محافظه کاران انگلیس از نامزدهای جانشینی جانسون

نتایج یک نظرسنجی در انگلیس نشان می دهد، شصت درصد از اعضای حزب محافظه کار، بوریس جانسون را برتر از دو نامزد جانشینی او برای نخست وزیری انگلیس می دانند.

ناظران می گویند نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که دو نامزد جانشنی جانسون نتوانستند اعتماد اعضا را جلب نمایند و به رغم رسوایی های متعدد در دولت جانسون، خود را سزاوار تر از او برای راهنمایی حزب و دولت معرفی نمایند.

رای گیری از حدود صد و شصت هزار عضو واجد شرایط رای دادن در انتخاب رهبر این حزب و به تبع آن نخست وزیر آینده این کشور همچنان ادامه دارد، نتایج نظرسنجی موسسه اوپینیوم از حدود ششصد عضو حزب محافظه کار انگلیس نشان می دهد آنها، جانسون را برتر از لیز تراس و ریشی سوناک می دانند.

این نظرسنجی بعلاوه نشان می دهد، لیز تراس با 22 درصد آرای بیشتر نسبت به ریشی سوناک، بخت نخست جانشینی جانسون به عنوان رهبر حزب حاکم محافظه کار و به تبع آن، نخست وزیری آینده این کشور است.

رای گیری از اعضای حزب حاکم محافظه کار برای معین سکاندار نو این حزب و جانشین بوریس جانسون پیش از نیمه شهریور باید سرانجام یابد، اما تا به امروز حدود یک سوم اعضای حزب محافظه کار آرای خود را اعلام نموده اند و 19 درصد هم در انتخاب یکی از دو نامزد مرددند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، افراد مسن تر حزب محافظه کار از لیز تراس حمایت می نمایند؛ در حالی که جوان تر ها، ریشی سونک را به لیز تراس ترجیح می دهند.

خبرنگاران بین الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مرداد 1401 بروزرسانی: 24 مرداد 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2096

به "ناامیدی محافظه کاران انگلیس از نامزدهای جانشینی جانسون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناامیدی محافظه کاران انگلیس از نامزدهای جانشینی جانسون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید