معافیت مددجویان و ایثارگران از پرداخت هزینه خدمات نظام مهندسی

به گزارش تایمر سرگرمی، تهران (پانا) - نمایندگان مجلس با دریافت و محاسبه با احتساب 30 درصد تخفیف برای هزینه صدور و تمدید پروانه ساختمانی، گواهی سرانجام کار ساختمان کلیه برنامه های حمایتی وزارت راه در این طرح موافقت کردند.

معافیت مددجویان و ایثارگران از پرداخت هزینه خدمات نظام مهندسی

نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح جهش تولید و تامین مسکن، ماده 15 این طرح را با 193 رأی موافق، 10 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 241 نماینده حاضر در جلسه تصویب کردند. به موجب این مصوبه؛ هزینه صدور و تمدید پروانه ساختمانی، گواهی پایانکار ساختمان کلیه برنامه های حمایتی وزارت راه و شهرسازی با 30 درصد تخفیف محاسبه و دریافت می شود.

نمایندگان همچنین با ماده 16 این طرح، با 192 رأی موافق، 3 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 244 نماینده حاضر در موافقت کردند. براساس ماده 16 این طرح؛ وزارت راه و شهرسازی با اعمال سیاست های تشویقی، مهندسین داوطلب برای ارائه خدمات فنی مهندسی در طرحهای حمایتی تأمین مسکن را معرفی کند

همچنین در تبصره این ماده آمده است؛ مددجویان، معلولان و ایثارگران با معرفی کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت هزینه خدمات نظام مهندسی برای یک بار معاف هستند و ما به التفاوت آن از محل منابع صندوق ملی مسکن، تأمین و در وجه سازمان نظام مهندسی ساختمان واریز می شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1533

به "معافیت مددجویان و ایثارگران از پرداخت هزینه خدمات نظام مهندسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معافیت مددجویان و ایثارگران از پرداخت هزینه خدمات نظام مهندسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید