مجیدی تجمع طرفداران را خنثی کرد؟

به گزارش تایمر سرگرمی، گویا فرهاد مجیدی سفت و سخت ایستاده تا مسائل استقلال را حل نماید. در گذشته او مقابل مسائل یک راه حل روشن داشت؛ ترک تیم.

مجیدی تجمع طرفداران را خنثی کرد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران ، این بار اما فرهاد به ادعای خودش مقابل کارشکنی ها خواهد ایستاد تا کسانی که عامل ایجاد بحران برای استقلال بوده اند را فراری دهد. ماجرا از مصاحبه اخیر این مربی آغاز شد. او در مصاحبه ای تندی از مسائل استقلال گفت. از این که باشگاه 95میلیارد درآمد داشته و پول خاصی به بازیکنان نداده. او به انتقاد از شرایط مدیریت استقلال پرداخت ودر واقع طرفداران را در جریان جزئیات مهمی قرارداد. در ادامه این مصاحبه، دو روز بعد فرهاد پستی منتشر کرد و نوشت: احتمالا اعتراض من نسبت به استوری وزیر ارتباطات و انتقادم از دخالت برخی مسؤولان وزارت ورزش در امور باشگاه استقلال باعث شده است که اسپانسر کم کار گردد و مسؤولان مورد حمایتِ معاون و مشاور وزارت ورزش در باشگاه استقلال چوب لای چرخ مسائل تیم بگذارند.

او همچنین گفت با وجود آن که قرار شده پول مشاور ایتالیایی اش را فرد دیگری بدهد، برخی ها در باشگاه کارشکنی و سنگ اندازی می نمایند. فرهاد مستقیما احمد مددی را نشانه رفت و برایش نوشت: او مدام می گوید پول نداریم. با آن مصاحبه و این استوری، طرفداران استقلال در فضای مجازی قول و قرار گذاشتند مقابل باشگاه تجمع نمایند تا به مسائل رسیدگی گردد. فرهاد اما دیروز آنها را دعوت به آرامش کرد. در واقع او نمی خواست باعث و بانی تجمع طرفداران باشد. مجیدی برای آنها نوشت: انتقاد از شرایط باشگاه استقلال حق طبیعی تک تک شماست ودر این راستا همراه تان خواهم بود اما خواهشمندم از تجمع مقابل ساحتمان باشگاه استقلال خودداری کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1666

به "مجیدی تجمع طرفداران را خنثی کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی تجمع طرفداران را خنثی کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید