عرضه های اولیه بورس در چه وضعیتی واقع شده است؟

به گزارش تایمر سرگرمی، شرکت های پگاه گیلان، لاستیک یزد و آریاساسول در صف عرضه اولیه اردیبهشت ماه قرار دارند که قرار است موانع آن ها جهت عرضه سهام برطرف شود.

عرضه های اولیه بورس در چه وضعیتی واقع شده است؟

به گزارش گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران، عرضه های اولیه در بورس با توجه سود خود با استقبال بسیاری روبرو شدند. براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا انتها اردیبهشت ماه سه شرکت پگاه گیلان، لاستیک یزد و پتروشیمی آریاساسول انجام شود که قرار بوده پگاه گیلان در چهارشنبه 10 اردیبهشت عرضه شود اما تا به امروز قطعی نشده است. طبق گفته اروجی معاون بازار فرابورس مرکز نظارت بر ناشران اعلام کرده است که شرکت پگاه گیلان هنوز صورت های مالی سالانه حسابرسی نشده را ارائه نداده، به همین دلیل ممکن است عرضه اولیه آن در روز چهارشنبه لغو شود.

همچنین لاستیک یزد نیز با مانعی برای عرضه اولیه روبرو شده است. این شرکت هم اکنون منتظر مشخص قطعی مطالبات ارزی است که هیئت وزیران فرمول آن را مصوب کرده و باید لاستیک یزد با مذاکره با بانک مبلغ مشخص شده را به صورت قطعی دریافت کند سپس اقدامات لازم را برای عرضه اولیه انجام دهد که باید منتظر ماند تا این اقدامات در طول یک هفته آینده صورت گیرد.

شرکت آریا ساسول نیز برای عرضه اولیه منتظر شفاف سازی نرخ اتان مانده است زیرا تحولات بازار نفت موجب شده تا قیمت های محصولات پتروشیمی با تغییراتی همراه باشد. این شرکت در صورت اعلام نرخ دقیق اتان، می تواند تا انتها اردیبهشت عرضه اولیه سهام خود را انجام دهد.

4141

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 976

به "عرضه های اولیه بورس در چه وضعیتی واقع شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه های اولیه بورس در چه وضعیتی واقع شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید