طرز تهیه نان اسفناج و پستو

به گزارش تایمر سرگرمی، نان اسفناج و سس پستو را هم به عنوان یک فینگرفود بسیار زیبا و خوشمزه و هم به عنوان میان وعده ای سالم و گیاهی می توانید میل کنید. یک لقمه نیمروزی مطمئن و جذاب که با ترکیب عطر هوس انگیز نان درکنار گیاهانی چون اسفناج و ریحان، بسیار خوش طعم و اشتهاآور است. ویژگی نان اسفناج و پستو این است که مواد اولیه آن بسته به ذوق و سلیقه و خلاقیت شما، قابل تغییر هستند و محدودیت خاصی در دستور پخت آن وجود ندارد. پس دست به کار شوید و یک لقمه نیمروزی متفاوت برای روز کاری آینده خود کنار بگذارید.

طرز تهیه نان اسفناج و پستو
  • مواد لازم برای تهیه نان اسفناج و پستو

نان پیتزا یک عدد

سس پستو نصف پیمانه

پنیر موزارلا کاله خرید آنلاین 170 گرم

اسفناج کوچک یک سوم پیمانه

ادویه کاری به مقدار لازم

  • طرز تهیه نان اسفناج و پستو

مرحله اول

فر را تا 180 درجه سانتیگراد گرم کنید. یک کاغذ روغنی بر روی سینی فر بگذارید.

مرحله دوم

سس پستو را بر روی نان آماده پیتزا پخش کنید و روی آن موزارلا بپاشید. سپس اسفناج ها را اضافه کنید و به میزان دلخواهتان ادویه کاری بریزید.

مرحله سوم

نان اسفناج و پستویتان را حدود 10 تا 15 دقیقه بپزید، تا جایی که درون پنیرها حباب ایجاد گردد. اکنون آن را از فر خارج نموده و به اندازه دلخواهتان اسلایس کنید. حالا وقت آن است که نان اسفناج و پستو را گرم میل نموده و لذت ببرید.

نکات طرز تهیه

  • سس پستو را می توانید خودتان در خانه تهیه کنید. این کار بسیار آسان است: برگ ریحان تازه، یک حبه سیر، مقداری گردو، پنیر پارمسان کاله، روغن زیتون، نمک، فلفل و آبلیمو را داخل میکسر بریزید و خوب با هم ترکیب کنید. سس پستوی شما آماده است. اگر اضافه آوردید هم می توانید با باقیمانده آن برای روزهای بعد پاستا با سس پستو درست کنید.
  • این نوع نان، با خمیر پیتزا، خمیر یوفکا، و یا حتی نان تست معمولی هم درست می گردد.
  • در صورت تمایل، قبل از قرار دادن نان در فر، بر روی آن یک حبه سیر رنده کنید؛ سیر با نان فوق العاده است و طعم خاصی به آن می بخشد.
منبع: کتاب کاله
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 499

به "طرز تهیه نان اسفناج و پستو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه نان اسفناج و پستو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید