طرح بازگشایی استخرها به زودی به استاندار تهران ارسال می گردد

به گزارش تایمر سرگرمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: برای بازگشایی مجدد استخرهای سرپوشیده طرح پیشنهادی خود را با در نظرگرفتن نحوه فعالیت و رعایت پروتکل های بهداشتی به زودی به استانداری تهران ارسال خواهد شد.

طرح بازگشایی استخرها به زودی به استاندار تهران ارسال می گردد

پریچهره، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفت و گو با خبرنگاران، درباره شرایط بازگشایی استخرهای سرپوشیده اظهار کرد: هنوز دستورالعملی برای بازگشایی استخرهای سرپوشیده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش دریافت نکرده ایم اما به دنبال تهیه طرحی در این زمینه هستیم که پس از تصویب توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و فدراسیون پزشکی و ورزشی به استانداری تهران ارسال خواهد شد.

وی گفت: در این طرح فرایند استفاده از استخرها بر اساس پروتکل های بهداشتی تعریف شده که اگر تا خاتمه این هفته نهایی و تصویب گردد، هفته آینده به استانداری ارسال خواهد شد تا درباره استخرهایی که ظرفیت بازگشایی دارند، تصمیمات لازم گرفته گردد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: از یک سال گذشته به دلیل تعطیلی استخرها، زیان های اقتصادی زیادی به این بخش ها وارد شده است. هر چند بازگشایی نیز هزینه های زیادی را به دنبال خواهد داشت اما امیدوارم زودتر این اتفاق رخ دهد تا استخردارها بیش از این متضرر نشوند.

پریچهره همچنین درباره این پرسش که در صورت تصویب، طرح مذکور چه زمانی عملیاتی خواهد شد، اضافه نمود: در صورت تایید استاندار و ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش، هر مجموعه آبی که ظرفیت بازگشایی را داشته باشد با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را شروع خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1450

به "طرح بازگشایی استخرها به زودی به استاندار تهران ارسال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح بازگشایی استخرها به زودی به استاندار تهران ارسال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید