طباطبایی: حضور در جمع 32 تیم برتر دنیا افتخار بزرگی است

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، رامین طباطبایی در آستانه دیدار تیم ملی بسکتبال مقابل اسپانیا در جام دنیای چین گفت: اسپانیا از تیم های قدرتمند دنیا به حساب می آید. بعد از آمریکا در رده دوم رنکینگ دنیای واقع شده است. امیدواریم که امروز دیدار خوبی با این تیم داشته باشیم.

طباطبایی: حضور در جمع 32 تیم برتر دنیا افتخار بزرگی است

وی با تاکید بر اینکه حضور در جام دنیای و قرار دریافت درجمع 32 تیم برتر افتخار بزرگی است، ادامه داد: بسکتبال ایران این افتخار را با کسب سهمیه لازم به دست آورد. این افتخار است که در جام دنیای حضور داشته ایم و بسکتبال خود را در کنار سطح بالای بسکتبال دنیا قرار داده ایم.

رئیس فدراسیون بسکتبال شرح داد: اینگونه می توان به درستی سطح بسکتبال خود را با دنیا مقایسه کرد، نقاط ضعف را شناخت و آنالیز و آسیب شناسی لازم را هم انجام داد.

به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و اسپانیا از ساعت 17 امروز (به وقت ایران) در گوانجو آغاز می شود. این سومین و آخرین دیدار دو تیم در مرحله گروهی هجدهمین دوره جام دنیای است.

تیم ملی بسکتبال ایران در دو دیدار گذشته به ترتیب مقابل پورتوریکو و تونس مغلوب گردید اما اسپانیا این دو را از پیش رو برداشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 330

به "طباطبایی: حضور در جمع 32 تیم برتر دنیا افتخار بزرگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: حضور در جمع 32 تیم برتر دنیا افتخار بزرگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید