شانس و اقبال همراه شنا نیست، مسابقات مجارستان از دست رفت

به گزارش تایمر سرگرمی، محسن سمیع زاده در مصاحبه با خبرنگاران درباره آخرین شرایط تیم ملی شنا برای حضور در مسابقات کسب سهمیه آسیا گفت: شناگران حدود 10 ماه تمرین پرفشار را تحمل کردند تا در مسابقات انتخابی المپیک حضور داشته باشند. قرار بود ابتدا در مسابقات ایتالیا و سپس رقابت های مجارستان و یا کرواسی شرکت کنیم که با توجه به شیوع کرونا رقابت ایتالیا لغو شد، مسابقات کرواسی نیز ملی شد.

شانس و اقبال همراه شنا نیست، مسابقات مجارستان از دست رفت

با ما سفر کنید و با تور ارزان مجارستان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست را ببینید.

وی ادامه داد: متاسفانه با فرا ملی شدن کرونا و شیوع در دنیا روز سه شنبه متوجه شدیم تیم ملی را به مسابقات مجارستان هم نمی توانیم اعزام کنیم. نهایتا با مشورتی که با کادر فنی انجام دادیم تصمیم گرفتیم شناگران را هر چه سریع تر مهیا کنیم. ابتدا استراحت 12-13 روزه خواهیم داد.

مدیر فنی تیم های ملی شنا اظهار کرد: با کنسل شدن اعزام شناگران در حقیقت فرصت سنجش و ارزیابی ملی پوشان از دست رفت و مجبور هستیم پرونده این فصل را اینگونه ببندیم. تمرینات را برای پیک بعدی شناگران که اواخر خرداد ماه سال آینده است ادامه خواهیم داد. ملی پوشان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و نتایج خوب است.

سمیع زاده تاکید نمود: همانطور که سال گذشته گفتم اگر شناگران در 10-11 مسابقه با سطح کیفی خوب شرکت می کردند قطعا کسب سهمیه خواهند کرد اما شانس و اقبال همراه شنا نیست. شنا کماکان مظلوم است و امروز نیز به دلیل ویروس کرونا نمی توانیم به مسابقات برویم و برنامه ریزی ها به هم ریخت.

وی در سرانجام گفت: کماکان امیدوار هستیم تا در تیر ماه سال آینده اتفاقات خوبی رقم بخورد و انشالله تا آن موقع معظل و بلای ویروس کرونا بهبود یابد و کشور به روزهای خوبش بازگردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 747

به "شانس و اقبال همراه شنا نیست، مسابقات مجارستان از دست رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس و اقبال همراه شنا نیست، مسابقات مجارستان از دست رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید