تور اروپا: مقرون به صرفه ترین مقصدهای گردشگری در اروپا

به گزارش تایمر سرگرمی، سفر به اروپا گران است اما در این قاره هم می توانید مقصدهای گردشگری مقرون به صرفه پیدا کنید.

تور اروپا: مقرون به صرفه ترین مقصدهای گردشگری در اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

بسیاری از ما از سفر به اروپا به خاطر هزینه های بالای آن صرف نظر می کنیم. اما در قاره سبز هم مقصدهایی پیدا می شوند که با هزینه کم بتوانید به آن ها سفر کنید و از تماشای های آن ها لذت ببرید. اگر مقصد گردشگری مورد نظر خود را با دقت انتخاب کنید، می توانید با پرداخت کمترین هزینه، بهترین سفر به اروپا را تجربه کنید. در ادامه با تعدادی از مقرون به صرفه ترین مقصدهای گردشگری اروپایی برای سلیقه های مختلف و اهداف متفاوت سفر، آشنا می شویم.

برای چشیدن طعم غذاهای لذیذ: لئون ( Leon )، اسپانیا

در محله های اطراف کلیسای جامع لئون، انواع غذاهای محلی و تاپاس را می توانید به همراه نوشیدنی های مختلف، نوش جان کنید. تاپاس یک پیش غذای حاضری اسپانیایی است. البته تاپاس را همه جای اسپانیا می توانید به راحتی پیدا کنید اما در این شهر، می توانید لذیذترین تاپاس ها را با قیمت های بسیار مناسبی بخرید. علاوه بر این غذای حاضری، انواع غذاهای محلی اسپانیایی را می توانید در این شهر کوچک امتحان کنید. از میان این غذاهای محلی می توان به این موارد اشاره نمود: sopa de ajo که نوعی سوپ سیر است، خوراک morcilla که یک نوع سوسیس است و...

برای لذت بردن از ساحل: آلبانی

منطقه ساحلی ریوریای آلبانی (Albanian Riviera) بسیار زیبا است اما معمولا گردشگران آن را از قلم می اندازند و نادیده گرفته می گردد. این منطقه ساحلی در کنار دریای مدیترانه واقع شده است. سواحل بکر این منطقه با کوه های زیبا و شگفت انگیزش، هیچ دست کمی از سواحل یونان و کرواسی ندارد.

برای تماشای میراث فرهنگی: برلین

برلین یکی از شگفت انگیزترین مقصدهای گردشگری فرهنگی در اروپا است. این شهر به خاطر آثار فرهنگی و هنری متعددی که دارد در سراسر جهان مشهور است. از میان آن ها می توان به بهترین گالری های هنری، موزه های مستقل و رویدادهای موسیقی و تئاتر اشاره نمود. علاوه بر این ها، جاذبه های تاریخی متعددی هم در این شهر وجود دارد که توجه هر گردشگری را جلب می نماید؛ جزیره موزه ها، موزه یهودیان، ساختمان رایشس تاگ (Reichstag) و...

برای آفتاب گرفتن: تنریف ( Tenerife) ، جزایر قناری

زمانی که بقیه منطقه ها اروپا، سرمای شدید زمستان را تجربه می نمایند، جزایر قناری در تمام طول سال آب و هوای گرمی دارند. خوشبختانه این روزا سفر به جزایر قناری مثل گذشته گران نیست. شرکت های هواپیمایی مقرون به صرفه، بخش زیادی از پروازهای این جزایر را در اختیار گرفته اند. تنریف از دیگر جزایر قناری مقرون به صرفه تر است و اگر دوست دارید از جمعیت زیاد گردشگران در سواحل جنوبی جزیره فاصله بگیرید، می توانید به چشم میزانای فوق العاده آتشفشانی جزیره هم سر بزنید.

برای یک سفر رمانتیک: جمهوری چک

این کشور در اروپای مرکزی واقع شده و قلعه های تاریخی زیبا، رستوران های عالی، بوتیک هتل های تماشای، شهرهای اسپا و رودخانه هایی دارد که گشت وگذار در آن ها، زیباترین خاطره زندگی شما را خواهد ساخت. علاوه براین، در این کشور روز اول ماه مه، روز عشق نامگذاری شده است. در این روز، زوج های عاشق در پراگ از تپه Petrin بالا می فرایند و به پای تندیس شاعر رمانتیک چک، کارل هینک ماخا، گل می ریزند.

برای تماشای حیات وحش: کوه های تاترا ( Tatra) ، اسلواکی

مرتفع ترین بخش کوهستان Carpathian که در بخش وسیعی از اروپای مرکزی کشیده شده است، یکی از بهترین منطقه ها جهان برای تماشا خرس های قهوه ای است. در میان این منظره ها آرام و بکر طبیعی و قله های گرانیتی، مراتع، جنگل های آلپی و دریاچه های کوچک و بزرگ، علاوه بر خرس قهوه ای، گونه های دیگر حیات وحش از جمله سیاه گوش، عقاب طلایی و گرگ و گراز وحشی را هم می توانید از نزدیک ببینید.

برای اسکی: بلغارستان

بلغارستان یکی از مقرون به صرفه ترین مقصدهای گردشگری اروپا برای اسکی است. تفرجگاه های اسکی اصلی این کشور یعنی Bansko، Borovets و Pamporovo، برای اسکی بازان تازه کار، ایدئال هستند. البته این پیست ها به میزان کافی ارتفاع ندارند و برای اسکی بازان حرفه ای مناسب نیستند. بعضی از امکانات این مراکز ممکن است قدیمی و کهنه باشند اما باز هم به میزان ای که هزینه می کنید، ارزش دارند. قیمت پایین غذاها و نوشیدنی ها باعث شده که پیست ها و منطقه ها اسکی این کشور، جای مناسبی برای اسکی و گذراندن ساعاتی بعد از انجام این ورزش مفرح باشند.

برای سفر به بلغارستان و وارنا، انواع تور بلغارستان را در خبرنگاران از لحاظ قیمت با هم مقایسه نموده و مقرون به صرفه ترین تور را از فروشنده های معتبر مسافرتی بخرید.

تور بلغارستان با کمترین قیمت

برای ورزش های آبی: پرتغال

خطوط ساحلی طولانی مقرون به صرفه ترین کشور غرب اروپا، بهترین مقاصد گردشگری مقرون به صرفه برای لذت بردن از ورزش های آبی هستند. جت اسکی، اسکی روی آب، موج سواری و آب چترسواری از فعالیت های تفریحی جذابی هستند که در پرتغال با پرداخت کمترین هزینه می توانید از آن ها لذت ببرید. از آنجایی که هزینه ها در این کشور پایین است، می توانید مدت بیشتری اقامت کنید و از تمام جاذبه های گردشگری لذت ببرید.

برای علاقه مندان به تاریخ: سارایوو ( Sarajevo )، بوسنی و هرزگوین

هر گوشه ای از این شهر زیبا و فوق العاده که نگاه بیندازید، نشانه هایی از تاریخ غنی و پرفراز و نشیب این کشور را خواهید دید. بخش قدیمی شهر، مساجد عثمانی و بازارهای قدیمی دارد. آثار معماری متفاوت متاثر از کشورها و سبک های گوناگون را می توانید در این شهر ببینید. بناهای قدیمی با آثاری از گلوله که یادآور دوران جنگ اواسط دهه 1990 هستند در گوشه وکنار شهر دیده می شوند. با وجود وقایع تاریخی تلخی که در این شهر گذشته، سارایوو یک شهر پرهیاهو و شاد است.

برای فعالیت های تفریحی در طبیعت: ترانسیلوانیا، رومانی

رومانی به علت تنوع جغرافیایی، به یکی از مقصدهای گردشگری محبوب تبدیل شده است. کسانی که دوست دارند فعالیت های تفریحی مختلف را با هزینه کم تجربه نمایند، این کشور را به عنوان مقصد سفر انتخاب می نمایند. رشته کوه آلپ ترانسیلوانیا، یکی از چندین رشته کوهی است که چشم میزانا و مسیرهای زیبایی برای پیاده گردی، اسب سواری، صخره نوردی، رودگردی و اقامت در دل طبیعت دارد. دره های زیبا و پنهان در میان تپه ها، فرصتی عالی برای غار نوردی و لذت بردن از طبیعت بکر را فراهم نموده اند.

برای دوری از مقصدهای گردشگری شلوغ: کوزوو ( Kosovo )

این کشور که گوهر پنهان شبه جزیره بالکان است، بهترین مقصد برای کسانی است که می خواهند از سیل جمعیت گردشگران دور بمانند. از چند سال اخیر گردشگران به کوزوو توجه نشان می دهند و از جاذبه های مختلف آن از جمله کوهستان ها، معماری های عثمانی، کلیساهای قرون وسطایی و رستوران های مقرون به صرفه آن لذت می برند.

برای لذت بردن از اسپا: بوداپست

بوداپست شهری است که در کنار چشمه های آب گرم طبیعی ساخته شده و همین مسئله باعث شده که اسپاهای فراوان با قیمت های مناسبی داشته باشد. البته اسپاهای لوکس هم برای کسانی که محدودیت اقتصادی ندارند، در این شهر وجود دارد. جاذبه های فرهنگی و آثار تاریخی، بخش دیگری از جاذبه های بوداپست را تشکیل می دهند.

منبع: کجارو / roughguides.com
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1972

به "تور اروپا: مقرون به صرفه ترین مقصدهای گردشگری در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: مقرون به صرفه ترین مقصدهای گردشگری در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید