تور ارزان اروپا: برترین زمان برای سفر به اروپا

به گزارش تایمر سرگرمی، برای آغاز یک سفر اروپایی فوق العاده، باید طوری برنامه ریزی کنید که همه چیز دقیقا طبق میل شما و به برترین شکل باشه… ممکنه هوای آفتابی و مطبوع یا تماشا فستیوال ها و یا حتی ارزون بودن قیمت ها برای شما در اولویت باشه… اروپا با 50 کشور مختلف تماشای ها و جذابیت های زیادی برای هر سلیقه و هر زمانی از سال داره… بزرگ ترین و کوچک ترین کشور جهان در اون قرار گرفتند که به ترتیب روسیه و واتیکان هستند. این قاره با موقعیت جغرافیایی و طبیعی بی نظیر و سواحل شنی و کوه های ناهموار و شهر های سرزنده و فرهنگ، غذاها و تفریح های مختلف و دوست داشتنی یکی از برترین مقاصد برای سفر های لوکس و به یاد موندنی به حساب میاد که می تونه در هر فصلی از سال حیرت انگیز باشه… پس قبل از هر چیزی باید معین کنید که می خواید توی چه شرایطی به اروپا سفر کنید و چه موضوعی براتون در اولویت قرار داره…بهتره با خبرنگاران همراه باشید تا با برترین زمان برا سفر به اروپا و شرایطی که دوست دارید در یکی از کشور های این سرزمین فوق العاده بگذرونید بیشتر آشنا بشید.

تور ارزان اروپا: برترین زمان برای سفر به اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به طور کلی اگه بخوایم فصل های سال رو با توجه به جهانگردی بودن اون تقسیم کنیم، سه فصل داریم. فصل شلوغ سال که از اواسط ژوئن تا آگوسته، فصلی جهانگردی اما نه چندان شلوغ که ماه های آوریل، اواسط ژوئن و سپتامبره و فصل خلوت سال که توی نوامبر و مارچه… اما برای اینکه بدونید چرا این ماه های سال جهانگردی تر یا خلوت ترند باید ادامه این مقاله رو در خبرنگاران بخونید…

فصل شلوغ سال

تابستان فصل فوق العاده ای برای سفر های اروپایی به حساب میاد اما باید بدونید که در این فصل باید انتظار شلوغی و گرمای زیاد رو هم داشته باشید. روز های طولانی با شب زنده داری ها و خوش گذرونی هایی که فقط مختص همین فصل هستند و در کنار همه چیز های خوبی که توی این موقع از سال وجود داره کنار اومدن با کمی شلوغی هم منطقی به نظر میرسه.

خودتون رو برای گرما آماده کنید!

هوای اروپا هر سال داره گرم تر میشه و حتی توی رستوران های مقاصدی مثل مونیخ و آمستردام که کولر هم دارند و هوا خنک تره بیشتر جایگاه هاشون رو در فضای باز میزارند و این موضوع باید براتون قابل تحمل باشه. اما در هر صورت باید بدونید که اروپا کلا در جولای و آگوست دوره فوق العاده گرمی رو تجربه می کنه و این گرما در قسمت های جنوبی اروپای خیلی بیشتره.

از تخفیف ها قافل نشید!

درسته که در این فصل اروپا پر از جهانگرد میشه و خیلی از کشور ها توی ماه های جولای و آگوست واقعا شلوغ میشه اما باید بدونید که مثلا پاریس در این زمان خیلی خلوته و بیشترین مقدار شلوغی اون توی ماه های ژوئن و سپتامبره. به علاوه هتل های بیزینس کلاس در اسکاندیناوی هم در تابستان معمولا خیلی ارزون هستند و علتش هم اینه که مسافران تجاری در این زمان کمتر سفر می نمایند. بیشتر شهر های اروپایی مخصوصا ایتالیا و فرانسه در جولای و آگوست خلوت ترند و بیشتر مردم وقتشون رو ساحل می گذرونند و این زمان برترین موقعیت برای گشت و گذار توی سواحل Riviera فرانسه به حساب میاد.

برترین منطقه ها برای سفر در فصل های شلوغ!

بهتره در فصل های شلوغ سال از کشو های اسکاندیناوی، بریتانیا و ایرلند تماشا کنید. مقاصدی که برترین هوا رو در کنار طولانی ترین روز ها و جمعیتی قابل قبول از جهانگرد ها که اونقدر ها غیر قابل تحمل نباشه! از اواسط ژوئن تا اخر آگوست اسکاندیناوی به طور وحشتناکی شلوغ و پر از جهانگرد میشه که گِردگَر بهتون پیشنهاد میکنه توی این ماه ها به این منطقه سفر نکنید. قسمت های شرقی اروپا معمولا در تابستان خیلی گرم میشه و در عین این گرم بودن باید حواستان به بارون های یک دفعه ای هم باشه و بهتره اگه حساس هستید یک چتر کوچک با خودتون داشته باشید. قسمت های جنوبی اروپا فوق العادع در تابستان شلغ و جهانگردی میشه و هوا واقعا برای سرگرمیات ساحلی و شنا کردن فوق العادست اما اگگه با شلوغی هم بیزارید بهتره منطقه ها درستی رو انتخاب کنید و سواحل Peloponnese Peninsula که خلوت تره انتخاب کنید. سفر یک روزه به مادرید و فلورانس هم گزینه های خوبی برای فصل های شلوغ به حساب میان.

فصلی جهانگردی اما نه چندان شلوغ!

این فصل معمولا از آوریل تا اواسط ژوئن و پستامبر تا اکتبر ادامه داره و تلفیقی از خصوصیات فصل های شلوغ و خلوت رو در خودش جای داده…هوایی مطبوع و رو زهایی که به مقدار کافی طولانی هستند و جمعیت جهانگرد ها که خیلی هم زیاد نیست و برترین زمان برای سرگرمی و لذت بردن از تماشای های اروپا…جولای و آگوست دو تا از برترین ماه های سال برای سفر به اروپا به حساب میان ولی از اونجایی که تعطیلات تابستانیه و جهانگرد های زیادی توی این مدت به اروپا سفر می نمایند، بهتره ماه های می و ژوئن یا سپتامبر و اکتبر رو برای سفرتون و دوری از شلوغی ها انتخاب کنید.

مقصدتان را درست انتخاب کنید!

به طور کلی هوای پاییز و بهار در اروپا و قسمت های مدیترانه ای خنک تره و توی این فصل بیشتر شهر های ایتالیا، جنوب فرانسه، اسپانیا، کراتیا و یونان معمولا جهانگردی ترین مقاصد و البته گرون ترین مقاصد در این زمان به حساب میان. در واقع شلوغ ترین زمان برای سفر به ایتالیا در ما های می، ژوئن، سپتامبر و اکتبره و فرانسه هم معمولا توی جولای و آگوست واقعا اروم و خلوته و این زمان یکی از برترین زمان ها برای سفر به این کشور به حساب میاد.

بهار یا پاییز؟

اگه میخواید در یک زمان بجز تابستان سفر کنید، بهتره قبل از هر چیزی مقصدتون رو در نظر بگیرید…در بهار معمولا قسمت های مدیترانه ای اروپا خیلی سرسبز و بی نظیره که این موضوع توی پاییز کاملا برعکسه. برای کوهنورد ها اوایل پاییز برترین زمان محسوب میشه چون در بهار خیلی از جهت های کوهنوردی هنوز با برف پوشیده شده و امکان رفتن به اون قسمت ها وجود نداره. در خصوص هزینه های سفرتون هم این موضوع رو همواره یادتون باشه که اگه شما بلیط هواپیماتون رو توی فصل شلوغ بخرید و برای برگشتتون در فصل های خلوت تر بلیط بگیرید، باز هم هزینه ای که برای شما محاسبه میشه گرون تره و با توجه به موقع خریدتون حساب میشه.

فصل های خلوت

خیلی ها دوست دارند زمان های خلوت تر و دور از جهانگرد هایی که در همه قسمت های شهر دیده میشن، سفر نمایند. فصل خلوت اروپا معمولا از نوامبر تا مارچ در نظر گرفته میشه که می تونه برای این افراد زمان مناسبی به حساب بیاد.

هزینه های کمتری پرداخت کنید!

سفر کردن توی این فصل باعث میشه تا صدها ددلار از هزینه های سفرتون کم بشه… زمانی که می تونید با کمترین هزینه یک اتاق رزرو کنید و خیلی از هتل های لوکس قیمت هاشون رو کاهش میدن و حتی خیلی از خانه ها و اقامتگاه های کوچک موقتا بسته میشن. اما در عوض خیلی از شهر ها مثل برلین، بروسل، اسکاندیناوی باید بدونید که توی این فصل فوق العاده شلوغ و جهانگردی هستند و معمولا قیمت هاشون هم گرون تر میشه.

آماده هر هوایی باشید!

زمستان معمولا روز ها خیلی کوتاه تر میشن و از ساعت 5 تقریبا هوا تاریک میشه. توی این فصل باید با خودتون انواع لباس های گرم رو داشته باشید چون ممکنه هوا به شدت سرد و بارونی و یا حتی برفی بشه…

روز های کوتاه در فصل های خلوت!

زمستان رو زهای کوتاه تره و ممکنه زمان کمتری برای گشتن و سرگرمی کردن داشته باشید و خیلی از جاها هم با تاریک شدن هوا بسته میشن. توی شهر های بزرگ معمولا این مشکل کمتر وجود داره اما در شهر های کوچک تر معمولا خیلی زود شهر ها خلوت میشه و خیلی از رستوران ها و جاذبه ها هم بسته میشن. قسمت های شمالی اروپا معمولا توی زمستان خیلی تاریک و خلوته ولی قسمت های جنوبی معمولا همه سال شرایط ایده آل و مناسبی برای گردش داره.

منبع: گردگرد
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1978

به "تور ارزان اروپا: برترین زمان برای سفر به اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: برترین زمان برای سفر به اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید