خبر خوش مدیرکل آموزش و پرورش تهران برای مهدهای کودک ورشکسته

به گزارش تایمر سرگرمی، فولادوند با بیان جزئیاتی نحوه حمایت آموزش و پرورش از مهدهای کودک که به علت شیوع بیماری کرونا در شهر تهران، ورشکسته و تعطیل شدند را شرح داد.

خبر خوش مدیرکل آموزش و پرورش تهران برای مهدهای کودک ورشکسته

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در تبادل نظر با خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، اظهار کرد: آموزش و پرورش حمایتهای لازم را درباره کلیه مهدهای کودکی اجرایی خواهد نمود.

وی توضیح داد: اجاره معوقه مهدهای کودکی که فضای فعالیت خود را از آموزش و پرورش اجاره نموده و به علت شیوع بیماری کرونا مجبور به تعطیلی و عدم فعالیت شده بودند، بخشیده می گردد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران اضافه نمود: در حال حاضر نظارت بر عملکرد کلیه مهدهای کودک فعال در سراسر کشور با آموزش و پرورش است و در صورت بازگشایی و ادامه فعالیت، عملکرد آن ها به وسیله ناظران آموزش و پرورش مورد نظارت قرار می گیرد.

فولادوند گفت: فضای بسیاری از مهدهای کودک به وسیله مدیران آن ها و خارج از فضای آموزش و پرورش تهیه و تامین می گردد و مدیریت آن با بخش خصوصی است اما نظارت بر این مراکز همچنان با آموزش و پرورش است.

وی بعلاوه تاکید نمود: برای مهدهای کودک خصوصی هم مزایا و تسهیلات ویژه ای را در نظر گرفته ایم که به زودی و طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1803

به "خبر خوش مدیرکل آموزش و پرورش تهران برای مهدهای کودک ورشکسته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش مدیرکل آموزش و پرورش تهران برای مهدهای کودک ورشکسته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید