حضور اهالی فوتبال و فوتسال در کنار فرشتگان سندروم داون

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مسابقات فوتسال جام همدلی و ایثار به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و به نیت حمایت از افراد دارای سندروم داون با هدف توسعه فرهنگ ورزش سازمان، ایجاد سلامت، نشاط و رقابت سازنده در محیط کار، فروردین و اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

حضور اهالی فوتبال و فوتسال در کنار فرشتگان سندروم داون

به همین دلیل مراسم قرعه کشی این دوره از مسابقات و تجلیل از حامیان افراد سندروم داون روز پنجشنبه با حضور بعضی چهره های ورزشی برگزار گردید. در این مراسم حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران، جمشید سهرابی رئیس پیشین هیات تکواندو استان تهران، ستار همدانی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال، جواد فهیمی داور بازنشسته فوتسال، سیدمهدی رحمتی دروازه بان پیشین استقلال، علی رعدی از مربیان باتجربه و قدیمی فوتسال و ... حضور داشتند.

محسن هدایتی مسئول کمیته نظارت مسابقات در این مراسم ضمن تقدیر از پیشکسوتانی و اهالی ورزش که همیشه حامی افراد دارای سندروم داون بوده اند گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی که برعهده داشتیم تصمیم گرفتیم در کنار کانون خیریه سندروم داون و با هدف آگاهی بخشی موضوع سندروم داون به مردم عزیز ایران این دوره از مسابقات را برگزار کنیم.

ستار همدانی و حسین شمس دو پیشکسوت فوتبال و فوتسال کشور نیز در این مراسم سخنرانی کردند. سیدمهدی رحمتی نیز به آرزوی یک نوجوان سندروم داون رنگ تحقق بخشید و آرزوی او را برآورده کرد و با گرفتن عکس یادگاری روز خوبی را برای وی رقم زد.

در این دوره از مسابقات شش تیم از شرکت ها و نهادهای خصوصی حضور خواهند داشت که رقابت های خود را در ماه مبارک رمضان برگزار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2054

به "حضور اهالی فوتبال و فوتسال در کنار فرشتگان سندروم داون" امتیاز دهید

1 کاربر به "حضور اهالی فوتبال و فوتسال در کنار فرشتگان سندروم داون" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور اهالی فوتبال و فوتسال در کنار فرشتگان سندروم داون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید