مزایای پرواز ماوی گوک در مسیر آنتالیا

به گزارش تایمر سرگرمی، مزایای پرواز ماوی گوک به مقصد شهر آنتالیا در کشور ترکیه بسیار زیاد است، این ایرلاین تازه تاسیس مسافران را از شهرهای مختلف دنیا به آنتالیا می آورد. ایرلاین ماوی گوک (Mavi Gök) به صورت هفتگی دو پرواز رفت و برگشت به از تهران به آنتالیا و بالعکس دارد، مسافران ایرانی با استفاده از هواپیماهای این ایرلاین می توانند خود را به سواحل آنتالیا برسانند. مسیر تهران به آنتالیا و بالعکس پرواز مستقیم ندارد و گردشگران ایرانی برای سفر به این شهر با استفاده از پروازهای ایرلاین ماوی گوک می توانند با یک توقف نیم ساعته در فرودگاه شهر کایسری خود را به آنتالیا برسانند، البته در این توقف مسافران از هواپیما خارج نمی شوند و هواپیما پس از 30 دقیقه به سمت آنتالیا پرواز می نماید.

مزایای پرواز ماوی گوک در مسیر آنتالیا

اگر قصد سفر به شهر آنتالیا در کشور ترکیه را دارید، پروازهای با کیفیت و ایمن ایرلاین ماوی گوک (Mavi Gök) برترین انتخاب برای شما می باشد. خبرنگاران تنها کننده رسمی شرکت هواپیمایی ماوی گوک در ایران است و گردشگران ایرانی می توانند برای سفر به آنتالیا در تمامی روزهای سال بلیط پرواز خود را از خبرنگاران با برترین قیمت خریداری کنند. این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران را تا پایان دنبال نمایید تا به شما در خصوص مزایای پرواز ماوی گوک بیشتر بگوییم.

مزایای پرواز ماوی گوک چیست؟

مزایای پرواز ماوی گوک چیست؟ اگر برای گذراندن تعطیلات قصد سفر به سواحل آنتالیا را دارید و در پی یک ایرلاین با کیفیت و مطمئن برای سفر هوایی خود هستید، ما به شما خرید بلیط ایرلاین ماوی گوک را پیشنهاد می کنیم. این ایرلاین نوپا حدود 15 سال است که در کشور ترکیه کار خود را شروع نموده و مسافران در مسیرهای پرواز مختلف جا به جا می نماید. گردشگران ایرانی هم می توانند با خرید بلیط پرواز ماوی گوک (Mavi Gök) از خبرنگاران به عنوان تنها کننده رسمی این ایرلاین در ایران به راحتی و با برترین هواپیما خود را به آنتالیا برسانند. خرید بلیط هواپیما به مقصد آنتالیا از سایت خبرنگاران بسیار آسان است و شما با استفاده از کارت های عضو شتاب در اسرع وقت می توانید، بلیط سفر هوایی خود به مقصد این شهر در کشور ترکیه را تهیه کنید و راهی سفر شوید.

تاریخچه تاسیس ایرلاین ماوی گوک

ایرلاین ماوی گوک (Mavi Gök) در ماه مارس سال 2007 در شهر آنتالیا کشور ترکیه فعالیت خود را با نام اختصاری ام جی ای (MGA) مخفف کلمه ماوی گوک شروع نموده است، ماوی گوک در زبان ترکی استانبولی به معنی آسمان آبی می باشد و رنگ آبی را می توان نماد اصلی این ایرلاین دانست. این ایرلاین تازه تاسیس اما پیروز در حال حاضر به بیش از 10 کشور مختلف جهان پرواز دارد و تا امروز 145 مجوز تعمیر و نگهداری دریافت نموده است.

ایرلاین ماوی گوک پس از دریافت مجوز AOC Air Operator در سال 2022 اولین پرواز خود به مقصد شهر بوداپست در کشور مجارستان را هم انجام داد و از آن تاریخ تا به امروز به کشورهای مختلفی از جمله ایران پرواز دارد. مدیران این ایرلاین به صورت مستمر در کوششند تا کیفیت و تنوع خدمات این شرکت هواپیمایی را افزایش دهند و در این زمینه هم تا به امروز پیروزیت های زیادی را کسب نموده اند. تاریخچه تاسیس ایرلاین ماوی گوک شاید به مقدار دیگر ایرلاین های مشهور کشور ترکیه، همانند ترکیش، پگاسوس و اطلس جت طولانی نباشد، اما این ایرلاین در مدت زمان کوتاه فعالیتش توانسته هواداران زیادی پیدا کند، مزایای پرواز ماوی گوک باعث شده هر روز افراد بیشتری تمایل به خرید بلیط هواپیما از این ایرلاین داشته باشند.

خدمات ایرلاین ماوی گوک - Mavi Gök

تاکسی هوایی، خدمات خطوط هوایی و خدمات تعمیر و نگهداری هواپیما از جمله خدمات ایرلاین ماوی گوک (Mavi Gök) می باشد. البته تنوع خدمات این ایرلاین محدود به موارد ذکر شده نیست و هر روز امکانات و خدمات این ایرلاین در حال پیشرفت و توسعه است. یکی از مزایای پرواز ماوی گوک حضور کادر مجرب و آموزش دیده این شرکت هواپیمایی در کنار مسافران می باشد، پرسنل این شرکت از لحظه پرواز تا خروج مسافران از هواپیما در کوششند تا برترین خدمات را به مسافران این مجموعه ارائه دهند. ایجاد شرایط لازم برای پروازی راحت، ایمن و خاطره انگیز از جمله اهداف اصلی پرسنل مجرب شرکت هواپیمایی ماوی گوک می باشد.

هواپیماهای ایرلاین ماوی گوک - Mavi Gök

در حال حاضر پروازهای شرکت هواپیمایی ماوی گوک با سه مدل هواپیما مختلف انجام می گردد، نوع هواپیماها بر اساس مسافت و تعداد مسافران انتخاب می گردد و هر سه نوع هواپیما مورد استفاده در این ایرلاین از تازهترین مدل های تولیدی شرکت بوئینگ است که این نکته جز مزایای پرواز ماوی گوک محسوب می گردد. کابین هواپیماهای ایرلاین ماوی گوک کیفیت بالایی دارد، عرض زیاد صندلی ها و خدمات متنوع صوتی و تصویری از جمله مزایای پرواز ماوی گوک برای مسافران این ایرلاین می باشد.

  • بوئینگ 777-300 یکی از پیشرفته ترین هواپیماهای شرکت بوئینگ می باشد که ایرلاین ماوی گوک سه فروند از این هواپیما را برای خطوط هوایی خود خریداری نموده است. این هواپیما با سرعت 905 کیلومتر در ساعت حرکت می نماید و در هر پرواز گنجایش 546 مسافر را دارد. پرواز در مسیرهای طولانی شرکت ماوی گوک با این مدل هواپیما انجام می گردد و معمولا گردشگران ایرانی با این هواپیما از تهران به آنتالیا و بالعکس پرواز می کنند.
  • بوئینگ 737-800 یکی دیگر از هواپیماهای تازه شرکت بوئینگ است که شرکت هواپیمایی ماوی گوک 2 فروند از این هواپیما را در ایرلاین خود به کار گرفته و مسافران را با این هواپیما مدرن جا به جا می نماید. این هواپیما در هر پرواز ظرفیت جا به جایی 215 مسافر را دارد و با سرعت 823 کیلومتر در ساعت حرکت می نماید.
  • بوئینگ 737-900 جز مدل هایی است که در شرکت هواپیمایی ماوی گوک برای جا به جایی مسافران از آن استفاده می گردد. این هواپیما گنجایش 189 مسافر را در هر پرواز دارد و با سرعت 823 کیلومتر در ساعت پرواز می نماید.

مزایای رزرو تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک

شهر ساحلی آنتالیا در جنوب غربی کشور ترکیه در مجاورت سواحل مدیترانه واقع شده است. اگر برای سرگرمی در سواحل شهر آنتالیا در کشور ترکیه قصد سفر به این شهر را دارید، خرید تور آنتالیا از خبرنگاران برترین گزینه برای سفری برون مرزی و در عین حال ارزان می باشد. تور آنتالیا خبرنگاران با پرواز ماوی گوک انجام می گردد و گردشگران در روزهای مختلف سال می توانند با پروازهای این ایرلاین معتبر خود را در اسرع وقت به شهر آنتالیا برسانند و از سرگرمی در سواحل شنی و آبی های نیلگون این شهر نهایت لذت را ببرند.

پکیج تور آنتالیا خبرنگاران شامل بلیط هواپیما، هتل، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، بیمه مسافرتی و تورهای گردشگری جهت بازدید از جاذبه های شهر آنتالیا می باشد. سرعت رسیدن به مقصد و لذت یک پرواز با کیفیت را می توان از مزایای رزرو تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک بیان نمود. خبرنگاران ارائه دهنده انواع خدمات سفر می باشد که سابقه طولانی و درخشانی در برگزاری تورهای ترکیه دارد و همیشه توانسته رضایت مشتریان خود را در سطح بالایی جلب نماید.

چرا بلیط پرواز ماوی گوک را از خبرنگاران بخریم؟

کیفیت بالای هواپیماهای شرکت ماوی گوک و ارائه خدمات متنوع به مسافران در طول پرواز را می توان از مزایای پرواز ماوی گوک بیان نمود، به همین علت است که تورهای آنتالیا خبرنگاران با پروازهای این ایرلاین انجام می گردد. چرا بلیط پرواز ماوی گوک را از خبرنگاران بخریم؟ خبرنگاران تنها کننده رسمی ایرلاین ماوی گوک در ایران است و افرادی که قصد عزیمت به شهر آنتالیا در کشور ترکیه را دارند، در اسرع وقت و با برترین قیمت می توانند بلیط پرواز تهران به آنتالیا و یا آنتالیا به تهران را از این آژانس مسافرتی تهیه کنند.

کیفیت بالای پرواز، کوتاه ترین مدت زمان توقف و قیمت مناسب بلیط را می توان از جمله مزایای پرواز ماوی گوک بیان نمود. ماوی گوک تنها ایرلاینی است که از ایران به مقصد آنتالیا پرواز مستقیم دارد، این پرواز فقط یک توقف نیم ساعته در فرودگاه شهر کایسری داشته و مسافران در زمان توقف از هواپیما پیاده نمی شوند.

جمع بندی مزایای پرواز ماوی گوک در مسیر آنتالیا

لذت کشتی سواری در آب های مدیترانه و ثبت عکس های یادگاری بر روی عرشه از جمله خاطرات فراموش نشدنی است که گردشگران در زمان سفر به شهر آنتالیا تجربه می کنند. طبیعت زیبا، آب و هوای درجه یک و امکانات سرگرمیی متعدد باعث شده تا همه ساله شمار بیشتری از گردشگران، آنتالیا را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. اگر شما هم قصد سفر به شهر آنتالیا را دارید حتما برای سفر خود از ایرلاین ماوی گوک بلیط تهیه نمایید و با هواپیماهای با کیفیت و خدمات درجه یک این ایرلاین راهی شهر آنتالیا شوید. مزایای پرواز ماوی گوک بسیار زیاد است و به همین علت در چند سال گذشته آژانس مسافرتی خبرنگاران تورهای آنتالیا را با پروازهای این شرکت برگزار می نماید.

برای خرید تور آنتالیا می توانید به قسمت خرید تورهای خارجی خبرنگاران مراجعه کنید و با چند کلیک ساده در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتید تور مورد نظر خود را با مبدا و مقصد مورد نظر جستجو نموده و برای سفری مجذوب کننده با تور راهی شهر آنتالیا شوید. هر زمانی که برای خرید تور آنتالیا از خبرنگاران احتیاج به هدایت داشتید، کارشناسان پشتیبانی خبرنگاران آماده پاسخگویی به شما هستند تا بدون دغدغه بتوانید تور مورد نظر را پیدا نموده و از این آژانس بخرید.

1. پروازهای ایرلاین ماوی گوک با چه هواپیماهایی انجام می گردد؟

بوئینگ 777-300 یکی از پیشرفته ترین هواپیماهای جهان، بوئینگ 737-800 و بوئینگ 737-900 انجام می گردد، این ایرلاین تمام کوشش خود را نموده تا با برترین هواپیماهای شرکت بوئینگ مسافران خود را جا به جا کند.

2. مزایای سفر با هواپیماهای ماوی گوگ چیست؟

قیمت مناسب بلیط به مقصد شهر آنتالیا را می توان یکی از اصلی ترین مزیت های خرید بلیط هواپیما از ایرلاین ماوی گوک بیان نمود. بعلاوه کیفیت بالای هواپیماهای ایرلاین ماوی گوک یکی از بخش های مجذوب کننده سفر با این ایرلاین می باشد که معمولا مسافران رضایت زیادی از این موارد دارد.

3. ایرلاین ماوی گوک در هفته چند پرواز مستقیم از تهران به آنتالیا دارد؟

این ایرلاین در حال حاضر به صورت هفتگی دو پرواز رفت و برگشت از تهران به آنتالیا دارد و مسافران می توانند به راحتی بلیط پرواز ایرلاین ماوی گوک را از سایت خبرنگاران تهیه کنند.

4. ایرلاین ماوی گوک به چند کشور جهان پرواز دارد؟

ایرلاین ماوی گوک با تاکید بر کیفیت، خدمات تعمیر و نگهداری خطوط هوایی در بسیاری از نقاط جهان معروفیت پیدا نموده است، این ایرلاین در حال حاضر به 10 کشور مختلف خدمات ارائه می دهد.

5. آیا خرید بلیط هواپیما ایرلاین ماوی گوک به مقصد شهر آنتالیا از سایت خبرنگاران امکان پذیر است؟

بله، افرادی که قصد سفر به شهر آنتالیا در کشور ترکیه را دارند برای خرید بلیط هواپیما ایرلاین ماوی گوک می توانند به صورت 24 ساعته به سایت خبرنگاران مراجعه کنند و فقط با استفاده از کارت های عضو شتاب بلیط خود را از این سایت معتبر به عنوان تنها کننده رسمی ایرلاین ماوی گوک در ایران تهیه کنند. خرید انواع بلیط هواپیما از سایت خبرنگاران بسیار راحت می باشد.

منبع: الی گشت
انتشار: 22 فروردین 1402 بروزرسانی: 22 فروردین 1402 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2206

به "مزایای پرواز ماوی گوک در مسیر آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای پرواز ماوی گوک در مسیر آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید