حرف های ساپینتو به من ربطی ندارد ، عملکردمان واقعا باعث غرور است

به گزارش تایمر سرگرمی، گئورگی گولسیانی، مدافع گلزن پرسپولیس می گوید گل زدن اولویتش نیست و بیشتر بابت عنوان برترین خط دفاعی احساس غرور می نماید.

حرف های ساپینتو به من ربطی ندارد ، عملکردمان واقعا باعث غرور است

خبرنگاران آنلاین - امیرحسین اعظمی

پرسپولیس در حالی قهرمان لیگ برتر شد که سال جاری فقط 13گل خورد. در واقع سرخپوشان همان شیوه ای را تکرار کردند که استقلال در فصل گذشته به نمایش گذاشت و درخشش خط دفاعی و علیرضا بیرانوند در نهایت منجر به کسب یک قهرمانی باارزش برای شاگردان یحیی گل محمدی شد. گئورگی گولسیانی هم نخستین قهرمانی اش را در لیگ برتر تجربه کرد و فصل موفقیت آمیزی را همراه با پرسپولیس پشت سر گذاشت. او در خصوص قهرمانی در لیگ و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگاران پاسخ می دهد.

*اولین قهرمانی را در لیگ ایران تجربه کردی و حتما بابت این اتفاق خیلی خوشحالی؟

قطعا همینطور است. پرسپولیس تیم بزرگی است و یکی از هدف های من بعد از حضور در این تیم، رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر بود. از ابتدای لیگ تمام اعضای تیم همین هدف را دنبال کردیم و در نهایت به همان چیزی که خواستیم، رسیدیم.

*ولی در چند مقطع شرایط سختی را تجربه کردید و بعضی تصور می کردند دیگر قهرمان نمی شوید، مثل شکست در برابر سپاهان در بازی برگشت. آن موقع خودتان چه احساسی داشتید؟

من بعد از آن بازی در استادیوم آزادی صحبت کردم و گفتم که کارمان سخت شد، ولی چیزی برای پرسپولیس تمام نشده بود. قرار ما این شد که بعد از بازی با سپاهان، همه بازی ها را ببریم و منتظر لغزش حریف باشیم که همین اتفاق هم رخ داد.

*واقعا فکر می کردی سپاهان جلوی ملوان امتیاز بدهد؟

خیلی ها انتظار نتیجه دیگری را داشتند ولی فوتبال با همین اتفاقات، مجذوب کننده ترین رشته ورزشی است. شاید بعضی مواقع پرسپولیس هم امتیازهایی از دست داده که برای خیلی ها قابل پیش بینی نبوده. برای ما مهم این بود که اگر سپاهان امتیاز از دست داد، از این موضوع نهایت استفاده را ببریم که این اتفاق رخ داد.

*بعد از بازی با سپاهان، در 7مسابقه فقط یک گل خوردید!

طبیعتا تیمی که گل نمی خورد، همواره شانس خوبی برای موفقیت دارد. خوشبختانه در بازی های پایانی تمرکز خوبی داشتیم و این باعث غرور است که در 30بازی فقط 13گل خوردیم.

*سال جاری چند گل حساس برای پرسپولیس زدی و در کارهای دفاعی هم عملکرد خوبی داشتی. به نظر می رسد این یکی از برترین فصل های فوتبالی ات بود؟

همواره کوشش می کنم برترین عملکرد را در زمین داشته باشم. مهم ترین موضوع اجرای خواسته های کادر فنی در مسائل دفاعی است. اولویت اول من گل زدن نیست ولی همواره دوست دارم از این راه هم به تیمم یاری کنم.

*ساپینتو سرمربی استقلال حاضر نشد قهرمانی پرسپولیس را تبریک بگوید. در این مورد چه نظری داری؟

این موضوعی نیست که من بخواهم در خصوصش صحبت کنم. من بازیکن پرسپولیس هستم و باید در خصوص تیم خودم و عملکردی که داشتیم، حرف بزنم. ما قهرمان شدیم و همه دیدند در زمین مسابقه چه تیم باکیفیتی هستیم. آیا این چیزی است که بتوان به آن شک کرد؟ این پرسپولیس لایق احترام گذاشتن است و ما سال جاری در لیگ سختی که داشتیم به یک دستاورد مهم رسیدیم. ما قهرمان شدیم چون از همه بهتر بودیم، اگر اینطور نبود در جدول تیم اول نمی شدیم.

*جام حذفی را هم جدی می گیرید؟

بله، ما در این جام موقعیت خوبی برای قهرمان شدن داریم و باید بازی را ببریم و به فینال صعود کنیم. ابتدا باید طرفدار را شکست بدهیم و بازی ساده ای هم نداریم. در بازی برگشت لیگ به آنها باختیم و این نشان می دهد که طرفدار تیم ضعیفی نیست.

*هفته آینده احتمالش زیاد است که دوباره در فینال جام حذفی، دربی تکرار گردد. از تقابل با استقلال استقبال می کنید؟

ما به قهرمانی در این جام فکر می کنیم و هر تیمی به فینال بیاید، برایمان قابل احترام است، اما باید با هر حریفی که در فینال روبه رو می شویم، آن تیم را شکست بدهیم. البته باز هم می گویم که اول باید طرفدار را ببریم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 خرداد 1402 بروزرسانی: 3 خرداد 1402 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2223

به "حرف های ساپینتو به من ربطی ندارد ، عملکردمان واقعا باعث غرور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های ساپینتو به من ربطی ندارد ، عملکردمان واقعا باعث غرور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید