نوری: زمان سفر سعادتمند به ایتالیا از قبل معین بود

به گزارش تایمر سرگرمی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اتفاقات اخیر این باشگاه توضیحاتی را بیان نمود.

نوری: زمان سفر سعادتمند به ایتالیا از قبل معین بود

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد انتخاب مجید نامجو مطلق به عنوان سرمربی این تیم، گفت: نامجو مطلق بهترین گزینه برای راهنمایی استقلال بود، زیرا از بازیکنان شناخت کافی داشت. قرارداد چند بازیکن تمدید شده و سعادتمند طی این مدت تمام کوشش خود را انجام داده است. مرادمند و واسعی به زودی با استقلال قرارداد می بندند و امیدوارم نامجو مطلق در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کند.

او اضافه نمود: اگر اسکلت تیم حفظ گردد، استقلال می تواند شریط خوبی پیدا کند. مدیریت تمام کوشش خود را به کار گرفته تا استراماچونی را برای لیگ برتر آینده به ایران برگرداند. فرهاد مجیدی در شرایط بحرانی راهنمایی استقلال را قبول کرد، اما من با استعفای او موافق نبودم و در آن شرایط حساس نباید از تیم کناره گیری می کرد.

نوری در ادامه بیان نمود: زمان سفر سعادمند به ایتالیا از قبل معین شده بود. دوست داریم طرفداران از تیم حمایت نمایند و نام افراد برای ما مهم نیست. امیدوارم علی کریمی با مسئولان باشگاه تعامل کند و در تیم استقلال ماندگار گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1096

به "نوری: زمان سفر سعادتمند به ایتالیا از قبل معین بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: زمان سفر سعادتمند به ایتالیا از قبل معین بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید