خبرنگاران فرماندار پیشوا: همکاری مردم با طرح محدودیت های کرونایی مناسب است

به گزارش تایمر سرگرمی، تهران- خبرنگاران- فرماندار شهرستان پیشوا گفت: در نخستین روز از اجرای طرح محدودیت های کرونایی، همکاری مردم با مسوولان مناسب است و این امر موجب شده تا اهداف اجرای این طرح در اولین روز محقق شود.

خبرنگاران فرماندار پیشوا: همکاری مردم با طرح محدودیت های کرونایی مناسب است

حسین عباسی روز شنبه در جریان بازدید از فرایند اجرای طرح محدودیت های کرونایی در مناطق مختلف پیشوا گفت: همکاری مطلوب مردم و کسبه شهرستان پیشوا در اولین روز اجرای طرح هوشمند محدودیت ها در پیشوا باعث شد تا اهداف اجرای این طرح محقق شود و امید است این همکاری تا انتها ادامه داشته باشد.

وی افزود: این طرح یکی از راهبردهای مدیریت بیماری کرونا است که همگان موظفند تا به صورت کامل و بر اساس سیاست های ابلاغی آن را اجرایی کنند.

وی اظهار کرد: کسبه پیشوا همچون گذشته، همکاری خوبی را برای اجرای دستورالعمل ها با مسوولان داشته اند ولی انتظار است تا سطح همکاری ها افزایش یابد.

فرماندار پیشوا افزود: در کنار اجرای طرح محدودیت های کرونایی از سوی مشاغل، مسوولان نظارتی موظفند تا به صورت مستمر از فرایند اجرای این طرح بازدید داشته و عدم همکاری صنوف و کوتاهی در اجرای مصوبات را با اعمال قانون همراه کنند.

وی گفت: ادارات و کارکنان اداری، واحدهای تجاری، بازرگانی، خدماتی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و ترددها مشمول محدودیت ها و الزامات هستند و انتظار می رود که همگان به قانون پایبند باشند.

عباسی افزود: با توجه به حاکم بودن شرایط قرمز کرونایی در پیشوا و بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، فقط مشاغل گروه یک آن هم تا ساعت 20 مجاز به فعالیت خواهند بود.

وی تأکید کرد:اجرای پیروز این طرح و بهبود شرایط شهرستان از شرایط قرمز، تنها در گرو همکاری و همراهی مردم است.

پیشوا با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

بنابر اعلام ستاد مقابله با کرونا از امروز به مدت 2 هفته، علاوه بر محدودیت فعالیت مشاغل گروه2، 2 و 4 در شهرهای با شرایط قرمز، تردد بین شهری با خودروی شهری نیز ممنوع است.

همچنین تردد خودروها در شهرها از ساعت 9 شب تا 4 بامداد نیز ممنوع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1311

به "خبرنگاران فرماندار پیشوا: همکاری مردم با طرح محدودیت های کرونایی مناسب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار پیشوا: همکاری مردم با طرح محدودیت های کرونایی مناسب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید