خبرنگاران دریافت جایزه بهترین بازیگری جشنواره اسکرین پاور دستاوردی برای فیلمسازی قم

به گزارش تایمر سرگرمی، قم - خبرنگاران - نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه داستان یک دیدار با اشاره به دریافت جایزه بهترین بازیگر بخش کودک جشنواره فیلم اسکرین پاور انگلستان توسط ستایش شم آبادی بازیگر نوجوان این فیلم گفت: این جایزه که برای اولین بار توسط یک بازیگر نوجوان قمی کسب می شود، دستاوردی ارزشمند برای استان است.

خبرنگاران دریافت جایزه بهترین بازیگری جشنواره اسکرین پاور دستاوردی برای فیلمسازی قم

محمدحسین عابدینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، موضوع اصلی این فیلم را پیوند اعضا و روایت ایثاگری خانواده های اهدا کننده عضو دانست و گفت: در این فیلم تلاش شده است تا گوشه ای از ایثارگری های خانواده های اهدا کننده عضو به تصویر کشیده شود.

وی افزود: تحقیق ها برای نگارش فیلمنامه این کار حدود یک سال به طور انجامید و در این مدت با همکاری مسئول پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی برای قرار دریافت در فضای واقعی این رویداد، با خانواده اهدا کننده و عضوگیرنده در این مدت ملاقات و با داستان ها، سرنوشت و زندگی این خانواده ها از نزدیک آشنا شدیم.

عابدینی با بیان اینکه این فیلم در استان های قم و اراک فیلمبرداری شده است، ادامه داد: فیلم کمی بیش از 17 دقیقه است که مراحل تولید آن بیش از 6 ماه به طول انجامید که در آن از بازیگران نوجوان و حرفه ای استفاده شده است.

نویسنده و کارگردان این فیلم کوتاه، با اشاره به بازی درخشان ستایش شم آبادی بازیگر نوجوان قمی در این فیلم گفت: جشنواره اسکرین پاور از جمله جشنواره های معتبر دنیا است که در لندن برگزار می شود که جایزه بهترین بازیگر به عنوان یکی از مهمترین جوایز این جشنواره در بخش کودک به دلیل بازی روان شم آبادی به وی داده شد.

وی ادامه داد: ترکیب بازیگران نوجوان و حرفه ای در این فیلم کوتاه موجب شده تا تمام اعضای خانواده با این فیلم درگیر شده و به دلیل بازی خوب بازیگران این کشش و تاثیر تا پس از پایان فیلم نیز مخاطبان را درگیر خود نگه می دارد.

نویسنده و کارگردان این فیلم کوتاه افزود: معصومه رضائیان دیگر بازیگر نوجوان این فیلم نیز به دلیل تسلط زیاد در ایفای نقش خود، توانسته تحسین مخاطبان را کسب کند.

در این فیلم کوتاه علاوه بر ستایش شم آبادی، فرزانه خان محمدی، معصومه رضائیان، مرتضی جلالی، مرتضی ایجادی، عطیه حسین آبادی و حسین فلاحبه ایفای نقش پرداختند ضمن اینکه روح الله جعفری به عنوان تصویربردار، محمدحسین عابدینی طراح صحنه و لباس و امیر کریم پناه به عنوان صدابردار و صداگذار حضور داشتند.

علی اصغر بهاری، موسیقی؛ سید حسن جوادی، اصلاح رنگ و نور؛ حسین سلیمی مرام، دستیار کارگردان؛ رضا غفاریان، دستیار تصویربردار و علیرضا محسنی، دستیاری صدابردار این فیلم کوتاه را به عهده داشتند.

ویدا(ستایش شم آبادی) ، دختر نوجوانی است که برادرش را از دست داده است و قرار است تا خانواده ای که از برادر آنها ، قلب دریافت کرده اند را ملاقات کند؛ اما او در روز میهمانی ، قهر می کند و از اتاق، بیرون نمی آید و با مادرش (فرزانه خان محمدی) نیز دچار مشکل می شود؛ از سوی دیگر، ارنواز (معصومه رضاییان) ، دختری که از آنها قلب دریافت کرده است، مشتاقانه پافشاری می کند که ویدا را ببیند تا اینکه ... این خلاصه داستان درامی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین عابدینی است که با بازی مثال زد شخصیت های اصلی داستان، یکی از مهمترین جایزه های جشنواره اسکرین پاور انگلستان را برای ایران و قم رقم زد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1242

به "خبرنگاران دریافت جایزه بهترین بازیگری جشنواره اسکرین پاور دستاوردی برای فیلمسازی قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دریافت جایزه بهترین بازیگری جشنواره اسکرین پاور دستاوردی برای فیلمسازی قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید