حیات وحش فوق العاده ی کلیمانجارو

به گزارش تایمر سرگرمی، طبیعت و حیات وحش بی نظیر در کلیمانجارو

شما هم مشتاق طبیعت گردی و حیات وحش هستید، پس یک پیشنهاد ویژه برایتان داریم. در مرز تانزانیا و کنیا می توانید نمونه ای بی نظیر از حیات وحش را دیدن کنید، جایی که شاید حیواناتی در حال انقراض را ببینید که در دیگر نقاط دنیا یافت نمی گردد.

حیات وحش فوق العاده ی کلیمانجارو

یکی از برترین تفریحاتی که می توانید در این منطقه ها تجربه کنید سافاری می باشد، به طوری که با ماشین هایی مجهز و البته یک راهنمای کاربلد راهتان را به میان حیوانات جنگل در پیش می گیرید و باید تا جای ممکن به حیوانات خطرناک و وحشی نزدیک شوید. در ادامه با خبرنگاران این ویدیو مجذوب نماینده و دیدنی را می بینیم.

البته نگران نباشید راهنماهایی که باهاتون هستند به خوبی از شما مراقبت می نمایند، ولی حوادثی کوچک هم در گذشته پیش آمده است. معمولا در میان جنگل اقامتگاه هایی وجود دارد که می توانید شب ها را با آرامش در آنها سپری کنید.

زیبایی آفریقا به همین موارد است، که تنها عاشقان دلباخته را به سمت خود می کشاند و البته که آنها برترین استفاده را از این فرصت می نمایند. کلیمانجارو هم از آن دست جاهایی است که دوستدارانش را بدون لحظه ای درنگ به آنجا می کشاند. پس شما هم برای این سفر دور و دراز خودتان را آماده کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1987

به "حیات وحش فوق العاده ی کلیمانجارو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیات وحش فوق العاده ی کلیمانجارو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید