جمس سیرا با چرخ های مخصوص عبور از جاده های یخ زده معرفی گردید

به گزارش تایمر سرگرمی، از سال 2017 تا به امروز، جنرال موتورز زمستان هر سال یک مدل جمس سیرا مخصوص ماجراجویی در زمستان ساخته است. زمستان سال جاری هم مدل سیرا HD AT4 آماده است تا از هر تپه و کوهی بالا برود. وانت زمستانی جدید جنرال موتورز براساس سیرا HD AT4 2020 ساخته شده است. AT4 دارای یک سیستم تعلیق آفرود، محافظ کف خودرو، قلاب های یدک کش قرمز، جعبه دنده کمکی دوسرعته، سیستم کنترل پایین آمدن از تپه، بدنه کروم و درب پشتی مخصوص جنرال موتورز است.

جمس سیرا با چرخ های مخصوص عبور از جاده های یخ زده معرفی گردید

جمس سیرا AT4 از موتور 6.6 لیتری V-8 با توان 401 اسب بخار و گشتاور 630 نیوتن متر بهره می برد. روی بدنه این مدل طرحی نقش بسته که لوگوی جنرال موتورز را روی کوهستان به تصویر می کشد. نکته کاملا معین استفاده از لاستیک های مخصوص برف مترکس سری 150 در این وانت است. طبق گفته سخنگوی جنرال موتورز، قیمت هر کدام از این لاستیک ها 10 هزار دلار است.

در جلوی این خودرو از نوار نوری 30 اینچی ریجید استفاده شده تا هنگام بالا رفتن از کوهستان با مسئله ای روبرو نشوید. سطح زیرین هم روشنایی خوبی دارد و داخل گلگیر و زیر بدنه چراغ های ال ای دی نصب شده است. در قسمت بار هم یک حامل اسنوبرد و اسکی قرار گرفته که تم ماجراجویی جمس سیرا AT4 را تکمیل می نماید.

اگرچه این خودرو برای نمایش تبلیغاتی در نمایشگاه خودرو شیکاگو ساخته شده، اما جنرال موتورز از آن در کوهستان وایل کلرادو استفاده خواهد نمود تا در یکی از بهترین کوهستان های مناسب ورزش های برفی آمریکا به عنوان خودرو نجات و پشتیبانی قابلیت های خود را به نمایش بگذارد.

منبع: CARANDDRIVER

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 760

به "جمس سیرا با چرخ های مخصوص عبور از جاده های یخ زده معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمس سیرا با چرخ های مخصوص عبور از جاده های یخ زده معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید