توجه به صادرات؛ اولویت جنگ مالی

به گزارش تایمر سرگرمی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد از برگزاری سه رویداد مهم تجاری و مالی در استان از سوی این اتاق، شامل برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی و سرمایه گذاری، برپایی نمایشگاه افغانستان و جشن سالروز صادراتی استان تا خاتمه امسال اطلاع داد.

توجه به صادرات؛ اولویت جنگ مالی

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تعداد کم از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

سعید پورآبادی در جلسه هم اندیشی برگزاری این رویدادها، خواهان هماهنگی، اتحاد و انسجام اعضا در برگزاری این سه رویداد مهم استانی شد و اضافه نمود: باید از تمام ظرفیت های و پتانسیل ها و توانمندی های استان در حوزه های مختلف از جمله صنعت، گردشگری، کشاورزی، بازرگانی، خدمات درمانی و.. در برگزاری نمایشگاه توانمندی های استان استفاده گردد و اتاق بجنورد درصدد است در این نمایشگاه از ظرفیت تجار و سرمایه گذاران داخلی و خارجی بهره مند گردد.

مهدی نجات نیا، دبیر اجرایی اتاق بجنورد نیز بر لزوم اهمیت و شناسایی بازارهای هدف صادراتی استان با کشورهای آسیایی و اروپایی تأکید کرد و اظهار کرد: معین بازار هدف صادراتی از راه برنامه ریزی و اجرای تحقیقات بازار بین المللی و با هدف شناسایی دقیق فرصت ها و معین جزئیات فرصت های موجود در بازارهای فرامرزی ممکن می گردد.

او افزایش صادرات استان منجر به رونق و توسعه فعالیت های مالی استان خواهد شد بنابراین تولیدکنندگان، کشاورزان و متولیان امر باید کوشش بیش و پیش در تسهیل صادرات محصولات استان در بخش های مختلف صادراتی استان داشته باشند.

نجات نیا در رابطه با برگزاری سه رویداد مهم اتاق بجنورد تا خاتمه سال 98، اظهار کرد: تنها منبع درآمدی کشور استفاده از ظرفیت صادرات غیرنفتی است بنابراین توجه به صادرات باید بیش ازپیش در کشور و به ویژه استان ملموس باشد.

نجات نیا زمان برنامه ریزی برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی و سرمایه گذاری استان را 6 تا 10 اسفندماه، برپایی نمایشگاه افغانستان را 29 بهمن ماه و جشن سالروز صادرات را در بهمن ماه سال جاری اظهار داشت.

او اضافه نمود: در برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی و سرمایه گذاری استان 30 نفر از روسای تشکل های مالی و بازرگانی، سفرا و رایزنی های مالی و 8 کشور آسیایی شامل افغانستان، ترکیه، عراق، روسیه، آذربایجان، ازبکستان، پاکستان و عراق دعوت می شوند.

به گفته نجات نیا در این نمایشگاه، همایش تخصصی برای ایجاد گفت وگوهای تجاری میان کشورهای دعوت شده نیز برگزار می گردد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 675

به "توجه به صادرات؛ اولویت جنگ مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به صادرات؛ اولویت جنگ مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید