بهترین کشورها برای پیشرفت فرزندان شما

به گزارش تایمر سرگرمی، ده کشور برتر دنیا در سال 2018 برای رشد فرزندان شما

اگر در این فکر هستید که به زودی بچه دار شوید یا بچه ای در راه دارید، بد نیست بدانید که بر اساس رده بندی سالانه ای که موسسه the U.S. News &World Reports از بهترین کشورها انجام می دهد، کشور دانمارک مناسب ترین جا برای رشد و پرورش کودک شماست. پیش از این، کشور سوئد به مدت دو سال، در مکان اول این فهرست قرار داشت.

بهترین کشورها برای پیشرفت فرزندان شما

جهت یاری به افراد از حیث چگونگی درک کشورها و شناخت از آنها در مقیاس جهانی، بیش از 21 هزار پاسخ دهنده، 80 کشور را به وسیله رده بندی آن ها بر مبنای 65 ویژگی مورد ارزیابی قرار دادند که معیارهایی نظیر نفوذ مالی، قدرت، حقوق شهروندی و کیفیت زندگی از جمله این ویژگی ها بودند که مجموعه این معیارها به معین میزان موفقیت مردم هر کشور در نیل به عنوان یک ملت یا کشور مدرن یاری کردند.

پژوهشگران برای معین اینکه کدام کشور، بهترین مکان برای رشد و پروش بچه ها است، این هشت ویژگی را مدنظر قرار دادند:

1- توجه به حقوق بشر، 2- دوستی و صمیمیت خانوادگی، 3- برابری جنسیتی، 4- شادی، 5- برابری درآمد، 6- سطح امنیت، 7- سیستم آموزش عمومی مناسب و 8- سیستم بهداشت و درمان مناسب.

سیاست های مرخصیِ کاریِ مربوط به بچه دار شدن، مستقیماً در این رده بندی لحاظ نشده اند اما کشورهایی مثل دانمارک و سوئد که در صدر فهرست قرار دارند، به سخاوتمندی بیشتری از این حیث گرایش دارند.

این رتبه بندی ها بخشی از پروژه تحلیلی تحت عنوان گزارشی از بهترین کشورها در سال 2018″ می باشد که به مدت سه سال است که از سوی دانشکده وارتون وابسته به دانشگاه پنسیلوانیا و موسسه Y&Rs BAV Group انجام می گردد.

دیوید ریبستین، استاد دانشکده وارتون می گوید: گزارش مربوط به بهترین کشورها، درباره تأثیری که برندِ یک ملت می تواند بر رونق مالی آن و صندلی متصورش در جهان داشته باشد، سخن می گوید.

ده کشور برتر جهان برای رشد و پروش بچه ها بر مبنای گزارش موسسه the U.S. News & World Reports عبارت اند از:

10- اتریش

کشور اتریش همچنین از حیث بهترین مکان برای ایجاد یک شرکت و شفافیت در میان 10 کشور برتر جهان واقع شده است.

تحصیل در اتریش

9- استرالیا

کشور استرالیا همچنین از نظر نفوذ فرهنگی، مدرنیته، کیفیت زندگی، مترقی بودن، بهترین مکان برای ایجاد یک شرکت، آسایش دوران بازنشستگی، به تنهایی سفر کردن، زندگی سبز، سرمایه گذاری، آموزش و امور زنان در میان 10 کشور برتر جهان واقع شده است.

تحصیل در مدارس استرالیا

چگونه ویزای تحصیلی استرالیا بگیریم

8- نیوزلند

کشور نیوزلند همچنین از نظر معیارهایی مثل به تنهایی سفر کردن، ماجراجویی، آسایش دوران بازنشستگی، مدرنیته و کیفیت زندگی در بین 10 کشور برتر جهان واقع شده است.

7- سوئیس

کشور سوئیس همچنین از نظر مطلوبیت کسب وکار، نفوذ فرهنگی، مدرنیته، کارآفرینی، کیفیت زندگی، آغاز کسب وکار، مترقی بودن، ایجاد یک شرکت، کارآفرینان، شفافیت، زندگی سبز، آموزش، آسایش دوران بازنشستگی و امور زنان در میان 10 کشور برتر جهان واقع شده است.

6- هلند

کشور هلند همچنین از نظر مطلوبیت کسب وکار، کارآفرینان، مدرنیته، کیفیت زندگی، بهترین کشور برای ایجاد یک شرکت، به تنهایی سفر کردن، شفافیت، زندگی سبز و امور زنان در بین 10 کشور برتر جهان واقع شده است.

5- کانادا

کشور کانادا همچنین از حیث مطلوبیت کسب وکار، کارآفرینان، مدرنیته، کارآفرینی، کیفیت زندگی، آسایش دوران بازنشستگی، آغاز یک کسب وکار، مترقی بودن، ایجاد یک شرکت، شفافیت، زندگی سبز، آموزش و امور زنان در بین 10 کشور برتر جهان واقع شده است.

تحصیل در مدارس کانادا

4- فنلاند

کشور فنلاند همچنین از لحاظ مطلوبیت کسب وکار، زندگی سبز، امور زنان، شفافیت، مدرنیته و کیفیت زندگی در بین 10 کشور برتر جهان واقع شده است.

تحصیل در فنلاند

3- نروژ

کشور نروژ همچنین از نظر مطلوبیت کسب وکار، کیفیت زندگی، زندگی سبز، شفافیت، کارآفرینان، امور زنان و مدرنیته در بین 10 کشور برتر جهان واقع شده است.

2- سوئد

کشور سوئد همچنین از نظر مطلوبیت کسب وکار، نفوذ فرهنگی، مدرنیته، کارآفرینی، کیفیت زندگی، آسایش دوران بازنشستگی، ایجاد یک شرکت، کارآفرینان، شفافیت، زندگی سبز، آموزش، امور زنان در میان 10 کشور برتر جهان واقع شده است.

1- دانمارک

کشور دانمارک همچنین از نظر آموزش، کیفیت زندگی، امور زنان، مطلوبیت کسب وکار، ایجاد یک شرکت، شفافیت و زندگی سبز در میان 10 کشور برتر جهان واقع شده است.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1015

به "بهترین کشورها برای پیشرفت فرزندان شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کشورها برای پیشرفت فرزندان شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید