بخیه های عجیب و غریب شقایق دهقان ! ، بعد از طلاق چه شد ؟!

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش ساعد نیوز: شقایق دهقان تصویر زیبای زیر را در اینستاگرام خود منتشر نموده است و عجیب اینکه بعد از طلاق اتفاق عجیبی در روحیه خانم بازیگر اتفاق افتاده است.

بخیه های عجیب و غریب شقایق دهقان ! ، بعد از طلاق چه شد ؟!

شقایق دهقان متولداسفند 1357 است شقایق دهقان بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است شقایق دهقان عمده فعالیت وی در مجموعه تلویزیونی های نود شبیِ مهران مدیری است شقایق دهقان با بازی معروف ایفای شخصیت خانم شیرزاد در مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال 1390 است شقایق دهقان از سال 1394 در برنامهٔ خندوانه، به اجرای استند آپ کمدی پرداخت و در سال 1396 به همراه مهراب قاسم خانی به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنوارهٔ هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.

شقایق دهقان (زادهٔ 4 اسفند 1357) بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است. عمده فعالیت وی در مجموعه تلویزیونی های نود شبیِ مهران مدیری است. از بازی های معروف او ایفای شخصیت خانم شیرزاد در مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال 1390 است. او از سال 1394 در برنامهٔ خندوانه، به اجرای استند آپ کمدی پرداخت و در سال 1396 به همراه مهراب قاسم خانی به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنوارهٔ هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند. شقایق دهقان تصویر زیبای زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:

خنده، بخیه است.

بوسه، بخیه است.

بغل، بخیه است!

فراموشى، بخیه است.

آدم ، بى بخیه متلاشى مى گردد.

آدم زخم است.

منبع: رکنا
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1958

به "بخیه های عجیب و غریب شقایق دهقان ! ، بعد از طلاق چه شد ؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخیه های عجیب و غریب شقایق دهقان ! ، بعد از طلاق چه شد ؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید