این روغن برای ابرو و مژه های شما مانند یک معجزه است

به گزارش تایمر سرگرمی، خواص روغن فندق برای مژه و ابرو نه تنها در ایران و طب سنتی ایرانی بلکه در تمام جهان شناخته شده است و برندهای مختلفی اقدام به فراوری روغن فندق نموده اند.

این روغن برای ابرو و مژه های شما مانند یک معجزه است

رشد مژه با روغن فندق بحث داغ این روزهای بانوان در سالن های زیبایی است. تنوع مواد آرایشی، صابون ها و شوینده های پوست سبب شده مژه، ابرو و حتی پوست و مو به مرور زمان دچار عوارض مختلف گردد. در عصر تازه افراد در پی مواد طبیعی و ارگانیک هستند که درمان هایی مناسب در راستای تقویت و سلامت پوست و مو داشته باشند. در این مطلب از خبرنگاران به موضوع تقویت ابرو و مژه با روغن فندق می پردازیم.

تقویت ابرو و مژه با روغن فندق

تقویت فولیکول ها و جلوگیری از ریزش مژه و ابرو

ویتامین ها و آنتی اکسیدان موجود در روغن فندوق پیاز مو را تقویت می نماید. زمانی که اندازهی از روغن را روی مژه و ابرو ماساژ دهید، فولیکول های مو فعالیت خود را از سر می گیرند و این امر سبب جلوگیری از فرایند ریزش در آن ها می گردد. برای اینکه به صورت کامل از خواص روغن فندق برای مژه و ابرو و ویتامین های موجود در آن بهره مند شوید توصیه می گردد روزانه چند دانه فندق نیز میل کنید تا اثرات فواید روغن فندق برای پوست و مو را دوچندان احساس کنید.

پرپشت شدن ابرو و رشد مژه با روغن فندوق

ابرو و مژه ها با افزایش سن، تغذیه نامناسب، اضطراب و استرس روزمره، بیماری های مختلف جسمی و استفاده از مواد مختلف پاک کننده و بهداشتی دچار ریزش می شوند. در بانوان به علت اصلاح، رنگ کردن و آرایش چشم ها و ابروها و بعلاوه در مواقعی استفاده از مواد آرایشی نامرغوب، ابرو و مژه دچار ریزش می گردد. نکته دردناک ماجرا اینجاست که مدتی پس از ریزش، شاهد کم پشت شدن آن ها می شوید. استفاده از مژه مصنوعی، ریمل، کاشت مژه و غیره کوشش افراد برای بهبود زیبایی مژه محسوب می گردد.

اما این روش ها درمان قطعی و زیبایی دائمی به شمار نمی فرایند. باید چاره ای اساسی بیندیشید! رشد مژه با روغن فندق به سادگی امکان پذیر است. کافی است برای یاری به رشد و تقویت آن به خواص روغن فندق برای مژه و ابرو اعتماد کنید.

لطافت، درخشندگی و خاصیت نرم کنندگی

برای بهره بردن از فواید روغن فندوق برای پوست، مو، مژه و ابرو، پنبه را با اندازه بسیار کمی روغن آغشته کنید، با پنبه آرام روی ابروها و مژه ضربه بزنید. این نوع ماساژ خون رسانی به بافت موردنظر را تقویت می نماید. این متد برترین شیوه استفاده از روغن و خواص فندق برای مو و لطافت مژه و ابرو است. توجه داشته باشید که قبل از استعمال این روغن باید ریمل و هرچه روی مژه و ابرو وجود دارد را پاک کنید و صورت را با شامپو بچه شست وشو داده سپس روغن را ماساژ دهید. مداومت در این کار سبب می گردد رطوبت پوست حفظ گردد.

زیبایی بیشتری برای خود رقم بزنید

کوشش تمامی محصولات آرایشی بهداشتی جلب نظر مخاطبین برای رسیدن به زیبایی است. پایه بیشتر محصولات زیبایی نیز ویتامین E و روغن فندق است. دو عضو مهم در چهره که تاثیر زیادی در زیبایی و جوان سازی افراد دارد، مژه و ابرو است. پس هرچقدر کوشش برای حفظ لطافت و تغذیه این دو عضو کلیدی در صورت داشته باشید، به هدف کسب زیبایی نزدیک تر می شوید. مژه و ابروهای خشک و آسیب دیده را با این روغن درمان کنید. برای بلندشدن مژه و رشد بیشتر ابرو قطره ای روغن فندق کفایت می نماید.

شیوه مصرف روغن فندوق برای مژه و ابرو

در بحث استفاده از خواص روغن فندوق برای مژه و ابرو و بهره گیری از فواید روغن فندق برای پوست و مو باید این نکته را یادآوری کنیم که در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی محصولات متنوعی از فندق ساخته شده و در دسترس همگان قرار گرفته است. روغن فندق در بسته بندی های مختلف و اسپری روغن فندق به عنوان تقویت کننده پوست و مو نشان از اهمیت این محصول است. استفاده صحیح از این محصولات سبب تقویت موی ابرو و مژه می گردد، اگر در پی پرپشتی آن هستید یا برای حفظ رطوبت و افزایش جذابیت ابرو و مژه کوشش می کنید، انتخاب روغن فندق کاری هوشمندانه است.

جهت استفاده از خواص درمانی، یک بار در شبانه روز انگست دست را با چند قطره روغن آغشته نموده و مژه و ابرو را به آرامی ماساژ دهید. برای تاثیرگذاری بیشتر می توانید پنبه آغشته به روغن را آرام بر روی مژه و ابرو بکشید. شیوه استفاده از روغن بسته به انتخاب شما فرق دارد. پس از ماساژ بهتر است با شانه یا مسواک مخصوص روی ابرو ها و مژه را شانه کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب آیا چاق شدن صورت با ماسک سیب زمینی امکان دارد؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2079

به "این روغن برای ابرو و مژه های شما مانند یک معجزه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این روغن برای ابرو و مژه های شما مانند یک معجزه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید