امضای تفاهم نامه همکاری 4 جانبه با هدف تدوین و اجرای طرح ملی مدرسه آماده

به گزارش تایمر سرگرمی، تفاهم نامه همکاری ملی طرح مدرسه آماده میان وزارت آموزش و پرورش، وزارت کشور، سازمان پدافند غیرعامل و شهرداری تهران به منظور توسعه طرح مدرسه آماده در کل مدارس کشور در دومین گردهمایی 1500 مدیر مدرسه آماده به امضاء رسید.

امضای تفاهم نامه همکاری 4 جانبه با هدف تدوین و اجرای طرح ملی مدرسه آماده

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس در مقطع فوق لیسانس 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، رضا کرمی محمدی، رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران با اعلام این خبر اضافه نمود: این سند همکاری در راستای تحقق اهداف سند چشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران در حوزه آموزش مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و تجربیات حاصل از اجرای پایلوت طرح مدرسه آماده در 2800 مدرسه شهر تهران با رویکرد آموزش، فرهنگ سازی و مشارکت اجتماعی و فراهم بودن زیرساخت های اطلاعاتی و محتوایی حاصل از اجرای این طرح، به امضاء رسید.

کرمی محمدی توضیح داد: مصون سازی و ارتقای آمادگی ایمنی و توانمندسازی مدارس کشور از اهداف این تفاهم نامه است که برای مقابله با حوادث و با موضوع تدوین و اجرای نسخه ملی طرح مدرسه آماده در مدارس سراسر کشور به امضا رسید.

وی اضافه نمود: تشکیل کارگروه تخصصی چهار جانبه با موضوع سازمان مدیریت بحران کشور، آنالیز و باز طراحی طرح مدرسه آماده و تدوین نسخه ملی طرح مدرسه آماده و تهیه دستورالعمل و برنامه اجرایی طرح در سراسر کشور از جمله محور های همکاری این تفاهم نامه به شمار می آید.

اهدای کانکس تجهیزات امداد و نجات به مدارس آماده

همچنین رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اهداء کانکس حاوی تجهیزات امداد و نجات، ارتباطی و پشتیبانی و اقلام دارویی در گام دوم طرح مدرسه آماده به مدارس عضو این طرح از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، اطلاع داد.

کرمی محمدی اضافه نمود: این کانکس با امضای تفاهم نامه از سوی دبیر ستاد مدیریت بحران هر منطقه به مدیر مدرسه تحویل می گردد و کانکس تجهیزات امداد و نجات مدرسه، حداقل امکانات لازم برای انجام واکنش اضطراری را در اختیار مدیر و گروه مدیریت بحران مدرسه قرار می دهد.

وی اضافه نمود: اعضای گروه مدیریت بحران مدرسه می توانند از تجهیزات این کانکس در شرایط اضطراری یا در تمرین و مانور ها با تشخیص مدیر مدرسه استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 701

به "امضای تفاهم نامه همکاری 4 جانبه با هدف تدوین و اجرای طرح ملی مدرسه آماده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه همکاری 4 جانبه با هدف تدوین و اجرای طرح ملی مدرسه آماده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید