از پیشکسوتان کاراته آذربایجان غربی تجلیل شد

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، عبدالله چمن گلی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان کاراته آذربایجان غربی که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید، گفت: استفاده از تجارب پیشکسوتان زیربنای اعتلای ورزش استان است و جوانان ورزشکار و مسوولان باید به این امر توجه داشته باشند.

از پیشکسوتان کاراته آذربایجان غربی تجلیل شد

از وبلاگ قالبفا دیدن فرمایید.

وی احترام به پیشکسوت را منش و روش پهلوانی دانست و اضافه کرد:این سنت از دیر باز در ورزش و فرهنگ ما حاکم بوده و از این رو نباید اجازه دهیم به اسم حرفه ای شدن ورزش این سنت نیکو از بین برود. قهرمانی یک روزی به سرانجام خواهد رسید و تنها پهلوانی در ورزش سالیان سال ماندگار خواهد بود.

چمن گلی گفت:جواد سلیمی، رئیس هیات کاراته استان، تنها داور المپیکی کاراته ایران است و یکی از مفاخر ورزش کشور و سرمایه غیر قابل انکار و شایسته محسوب می گردد.

جواد سلیمی رئیس هیات کاراته آذربایجان غربی هم در ادامه این مراسم با اشاره به صندلی پیشکسوتان گفت: در واقع پیشکسوتان سرمایه گرانبهای ورزش استان آذربایجان غربی محسوب می شوند که باید به نحو احسن مورد تجلیل و قدردانی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه ما از همه پیشکسوتان و علاقمندان دعوت می کنیم تا بیش از پیش به کاراته یاری نمایند، یادآور شد: درب هیات کاراته آذربایجان غربی مثل همواره به روی هیچ فردی بسته نیست و همه علاقمندان می توانند از توان و ظرفیت های ایجاد شده استفاده نمایند. خانه کاراته ارومیه که با حمایت های دکتر شهریاری، استاندار و دکتر چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی الغدیر و همزمان با پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی جام وحدت و دوستی به بهره برداری رسید، در اختیار تیم های استانی و کمپ های تمرینی است و پیشکسوتان هم می توانند از این مجموعه برای تمرین و ورزش استفاده نمایند.

در سرانجام این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از پیشکسوتان ورزش کاراته آذربایجان غربی تجلیل بعمل آمد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 593

به "از پیشکسوتان کاراته آذربایجان غربی تجلیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از پیشکسوتان کاراته آذربایجان غربی تجلیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید