این سگ امروزی شیر شکار می نموده!، عکس

به گزارش تایمر سرگرمی، قوی ترین نژادهای سگ جهان کدامند؟ ایده داشتن یکی از قوی ترین سگ ها برای بسیاری از مردم مجذوب کننده است، نه به این علت که آنها موجودی خشن می خواهند، بلکه به این علت که این حیوانات تمایل دارند غول های مهربانی باشند.

این سگ امروزی شیر شکار می نموده!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سگ های قوی می توانند با صاحبان همگام باشند و به عنوان محافظ خانواده عملکرد خوبی داشته باشند. تا زمانی که آنها مجبور نباشند جنبه قوی خود را نشان دهند، هر یک از این سگ های شکاری عضلانی می توانند برترین دوست شما باشند.

بیشتر بخوانید:

مردی که بدون چتر نجات از هواپیما پایین پرید!

تردز امن است؟/ کدام اطلاعات شما به وسیله تردز جمع آوری می گردد؟

بنابر گزارش azanimals سگ Mastiff قوی ترین سگ جهان است؛ نام آن از کلمه massive در زبان انگلیسی گرفته شده است، که به معنای است. فاصله شانه آن ها تا زمین نزدیک به 80 سانتی متر است و می توانند تا 104 کیلوگرم وزن داشته باشند. این سگ ها از 3000 سال قبل از میلاد به عنوان محافظانی به خدمت گرفته می شوند و کیفیت شجاعت و وفاداری آنها ثابت شده است. طول عمر آنها بین 6 تا 12 سال است و این موضوع آن ها را در بین نژادهایی از سگ ها قرار می دهد که طول عمر کوتاهی دارند.

ماستیف امروزی از نسل سگ های آلونت و مولوسر باستانی است

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد سگ های ماستیف مانندی در کوه های آسیا زندگی می کردند که قدمت آنها تقریباً به 4500 سال قبل از 2500 سال قبل از میلاد می رسد. موزه بریتانیا نقش برجسته هایی از کاخ آشوربانیپال بابلی را در خود جای داده است که سگ هایی از نوع ماستیف را نشان می دهد که فوق العاده شبیه به ماستیف های امروزی هستند که در صحرا در حال شکار شیر هستند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 تیر 1402 بروزرسانی: 18 تیر 1402 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2242

به "این سگ امروزی شیر شکار می نموده!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این سگ امروزی شیر شکار می نموده!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید