آزادراه چهاربانده تهران - شمال در دست اجرا است

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، عزت اله یوسفیان ملا شامگاه چهارشنبه در شورای اداری شهرستان آمل با بیان اینکه آزادراه چهاربانده تهران - شمال از پردتیس ردوهن به سمت آمل در دست اجرا است، درخصوص واگذاری جاده هراز به سرمایه گذار گفت:جاده هراز یکی از جاده های مواصلاتی کشور است و احتیاج به سرمایه گذار ندارد.

آزادراه چهاربانده تهران - شمال در دست اجرا است

وی با بیان اینکه برای ساخت یک پل در جاده هراز 60 میلیارد تومان هزینه شده و احتیاج به همکاری مسئولان امر است اضافه کرد: ب ودجه انقباضی است و دیگر حالت انبساطی ندارد و بودجه عمرانی را نمی توان با بودجه عمرانی سال قبل مقایسه کرد.

وی با عنوان اینکه در حال حاضر تخصیص اعتبار ساماندهی شده است گفت: با حمایت نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی 80 میلیارد تومان برای بخشی از پروژه هراز درنظر گرفته شد و تاکنون 40 میلیارد تومان آن جذب شد و منتظر جذب مابقی اعتبار هستیم.

یوسفیان ادامه داد: بودجه یک فرایند احتمالی است و قطعی نیست و نشر اوراق در سازمان برنامه و بودجه سبب شد تا برخی از مسائل فراروی برطرف گردد.

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به مسائل تحریم گفت: مسائل کشور داخلی است و این مسائل باید به دست خودمان برطرف گردد و اگر جنبه سیاسی مسائل اقتصادی حل گردد، این مسائل نیز برطرف خواهد شد.

وی درباره فاضلاب شهری آمل گفت: این طرح از چاکسر آغاز شده و 508 کیلومتر طول دارد و برای اجرای آن احتیاج به اعتبار بالایی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 94

به "آزادراه چهاربانده تهران - شمال در دست اجرا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادراه چهاربانده تهران - شمال در دست اجرا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید