تور فرانسه ارزان: 330 هزار ابتلا به کرونا در فرانسه طی یک روز

به گزارش تایمر سرگرمی، مقام های فرانسوی اعلام کردند که روز آدینه دست کم 330 هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

تور فرانسه ارزان: 330 هزار ابتلا به کرونا در فرانسه طی یک روز

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مقام های فرانسوی اعلام کردند که روز آدینه دست کم 330 هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

سازمان دنیای بهداشت روز سه شنبه هشدار داده بود در صورتی که نرخ فعلی ابتلا به سویه اومیکرون کرونا ادامه داشته باشد بیش از نیمی از جمعیت اروپا ظرف دو ماه آینده به این بیماری مبتلا می شوند.

هانس کلاج، مدیر امور منطقه ای سازمان دنیای بهداشت در یک کنفرانس مطبوعاتی هشدار داد که سویه اومیکرون دارای یک موج تازه غرب به شرق است که در حال درنوردیدن سراسر اروپا است.

سازمان دنیای بهداشت روز 5 آذر 1400 طی جلسه ای در ژنو با انتشار بیانیه ای رسما سویه B.1.1529 را با نام اُمیکرون (Omicron Variant) معرفی کرد و این سویه تازه در رده های نگران نماینده (Variant of Concern) در کنار سویه های آلفا، بتا، دلتا و گاما قرار داد. سازمان دنیای بهداشت در این بیانیه نیز به تمام کشورهای دنیا توصیه کرد تا با افزایش نظارت و آنالیز ژنتیکی سویه به درک بهتر سویه تازه یاری نمایند.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1945

به "تور فرانسه ارزان: 330 هزار ابتلا به کرونا در فرانسه طی یک روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: 330 هزار ابتلا به کرونا در فرانسه طی یک روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید