18 کرونایی در مس سونگون و تصمیم عجیب سازمان لیگ فوتسال!

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، روز گذشته بود که با اعلام سازمان لیگ فوتسال، دیدار حساس دو تیم مس سونگون و گیتی پسند در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال از روز پنجشنبه به یکشنبه هفته بعد موکول شد. علت این تصمیم، ابتلای تعدادی از بازیکنان و عوامل تیم مس به کرونا عنوان شد.

18 کرونایی در مس سونگون و تصمیم عجیب سازمان لیگ فوتسال!

پیگیری های خبرنگاران نشان می دهد حدود 18 عضو تیم مس به کرونا مبتلا شده اند و تست بیشتر بازیکنان این تیم مثبت بوده است. با این حال سازمان لیگ بازی با گیتی پسند را تنها سه روز به تعویق انداخته است.

تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری بازی در روز یکشنبه باعث شد تا مسی ها باوجود ابتلا به کرونا از روز گذشته تمرینات خود را با ماسک آغاز کنند. بازیکنان مس دیروز وزنه زدند و قرار است امروز هم تمرینات تاکتیکی را در سالن از سر بگیرند؛ آن هم در شرایطی که هنوز بازیکنان این تیم به کرونا مبتلا هستند.

از سوی دیگر، تیم مس مجدداً روز جمعه تست کرونا می دهد تا بعد از آن زمینه سفر به اصفهان و بازی با گیتی پسند را فراهم کند. در این شرایط مشخص نیست که اگر تست های روز جمعه مسی ها مثبت باشد، بازهم این دیدار که از آن به عنوان ال کلاسیکو فوتسال یاد می شود، برگزار بشود یا نه.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1998

به "18 کرونایی در مس سونگون و تصمیم عجیب سازمان لیگ فوتسال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "18 کرونایی در مس سونگون و تصمیم عجیب سازمان لیگ فوتسال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید