فدراسیون فوتبال هنگ کنگ؛ امکان حضور در ایران وجود ندارد

به گزارش تایمر سرگرمی، تیم ملی فوتبال هنگ کنگ برای انجام بازی انتخابی جام جهانی 2022 برابر ایران به تهران سفر نخواهد کرد.

فدراسیون فوتبال هنگ کنگ؛ امکان حضور در ایران وجود ندارد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، وان درون، مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال هنگ کنگ بیان کرد با توجه به دستور دولت این کشور و شیوع ویروس کرونا در ایران تیم ملی کشورش نمی تواند برای برگزاری بازی انتخابی جام جهانی 2022 به تهران سفر کند.

وی در این رابطه گفت: اعضای تیم ملی فوتبال هنگ کنگ در صورت سفر به ایران طبق دستور قانونی دولتی پس از بازگشت باید 14 روز در قرنطینه قرار بگیرند. در این شرایط ما بازی خانگی روز 31 مارس برابر عراق را از دست خواهیم داد و بدین خاطر امکان سفر تیم ملی فوتبال هنگ کنگ به ایران وجود ندارد. البته ما پنجشنبه گذشته نامه ای از فیفا مبنی بر برگزاری این بازی طبق برنامه قبلی دریافت کردیم اما شرایط در روزهای اخیر به طور کلی تغییر یافته است. به همین دلیل نامه دیگری برای فیفا فرستادیم.

تیم های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ طبق برنامه باید روز 7 فرودین 1399 در چارچوب هفته هفته ششم گروه C انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم بروند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 831

به "فدراسیون فوتبال هنگ کنگ؛ امکان حضور در ایران وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون فوتبال هنگ کنگ؛ امکان حضور در ایران وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید