کرونا در اروپا، از فراخوان برای همبستگی آلمانی ها تا نفوذ کرونا به بانک مرکزی اروپا

به گزارش تایمر سرگرمی، اخبار رسمی از گسترش ویروس کرونا به نهادهای مهم اروپایی از جمله بانک مرکزی اروپا حکایت دارد.

کرونا در اروپا، از فراخوان برای همبستگی آلمانی ها تا نفوذ کرونا به بانک مرکزی اروپا

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ویروس کرونا در اتحادیه اروپا همچنان گسترش یافته و بخش های بیشتری از این اتحادیه را درگیر می نماید.

بر اساس آمارهای رسمی منتشر شده یکی از کارکنان بانک آلمان در فرانکفورت به ویروس کرونا مبتلا شده و تمام کارکنان مرتبط با وی در قرنطینه قرار گرفتند.

در بانک مرکزی اروپا هم اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا تایید شده است. حدود 100 نفر از کارکنان این بانک که ارتبط نزدیکی با وی داشتند حالا باید از خانه کار نمایند.

در پی شیوع ویروس کرونا در آلمان پیتر آلتمایر، وزیر اقتصاد این کشور اقدامات مالی برای مبارزه با تاثیرات شیوع این بیماری را گسترش می دهد. قرار است امروز (سه شنبه) در برلین نشست هایی با وزرای اقتصاد ایالت ها در این باره برگزار گردد. وزیر اقتصاد آلمان بر لزوم کند کردن فرایند شیوع این ویروس تاکید داشته و گفته است هر چقدر این فرایند کندتر گردد به همان میزان این احتمال که بتوان در نیمه دوم سال از یک رکود جلوگیری کرد بیشتر است.

در این اوضاع انستیتو تحقیقات مالی آلمان (DIW) انتظار دارد که این کشور در امسال میلادی به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار رکود مالی گردد.

کلایس میشلسن، از مقامات این انستیتو مهم مالی در آلمان در این باره گفته است که بر اساس آمارهای موجود این ویروس بشدت اقتصاد آلمان را در بر خواهد گرفت. به گفته وی بخصوص صنعت آلمان از این شرایط آسیب خواهد دید.

ینز اشپاهن، وزیر بهداشت آلمان هم به منظور مبارزه با گسترش ویروس کرونا آلمانی ها را به همبستگی فراخوانده و در مقاله ای که در نشریه بیلد چاپ شده است تاکید نموده: ما بر این اوضاع غلبه خواهیم کرد، اگر همه یاری کنیم، انسجام داشته باشیم و تحت این شرایط استرس به هم اعتماد کنیم.

وی تاکید نمود که نقطه اوج این اپیدمی هنوز به دست نیامده است و محدودیت های دیگری در زندگی روزمره ما وجود خواهد داشت.

آمارهای رسمی از ابتلای فرانک ریستر، وزیر فرهنگ فرانسه به کرونا خبر می دهد. البته وی در بیمارستان بستری نشده بلکه در خانه دوران درمان را طی می نماید. در این باره که آیا وزیر فرهنگ فرانسه با امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه ارتباط داشته است خبری در دست نیست. پنج نماینده دیگر مجلس فرانسه هم به این بیماری مبتلا شده اند.

ایتالیا هم در پی شیوع ویروس کرونا قرنطینه را به تمام کشور گسترش داده است. در ایتالیا تا به حال حدود 9200 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و بر اساس آمارهای رسمی شمار قربانیان این بیماری هم در عرض 24 ساعت 94 نفر بیشتر شده و به 463 نفر رسیده است.

دو بازی دیگر لیگ اروپا هم به دلیل شیوع ویروس کرونا روز پنج شنبه بدون تماشاگر برگزار می گردد.

شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در آلمان هم بر اساس اطلاعات موسسه رابرت کوخ به 1139 نفر افزایش پیدا نموده و 2 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

آزمایش یک توریست آلمانی در قبرس هم برای ویروس کرونا مثبت اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 832

به "کرونا در اروپا، از فراخوان برای همبستگی آلمانی ها تا نفوذ کرونا به بانک مرکزی اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا، از فراخوان برای همبستگی آلمانی ها تا نفوذ کرونا به بانک مرکزی اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید