کتاب ها، فیلم ها و سریال های محبوب باراک اوباما در سال 2019

به گزارش تایمر سرگرمی، رئیس جمهوری پیشین آمریکا یک روز پس از رونمایی از فهرست 19 کتاب محبوب خود در سال 2019، فهرست فیلم ها و سریال های محبوبش را هم منتشر کرد.

کتاب ها، فیلم ها و سریال های محبوب باراک اوباما در سال 2019

به گزارش خبرنگاران، باراک اوباما که برای انتها سال 2019 فهرست 19 کتاب خواندنی را به هوادارانش معرفی کرده بود، روز گذشته فهرست فیلم ها و سریال های محبوب امسال را هم همزمان در توییتر و اینستاگرام به اشتراک گذاشت. در این فهرست نام فیلم هایی چون ایرلندی، انگل، داستان ازدواج، زنان کوچک و فورد علیه فراری به چشم می خورد که همگی در رقابت اسکار حضور جدی دارند.

نخستین رئیس جمهوری رنگین پوست تاریخ آمریکا نام مستند کارخانه آمریکایی را در فهرست برترین های 2019 گنجانده است؛ فیلمی که نخستین محصول شرکت فیلمسازی باراک و میشل اوباما یعنی هایر گراوند پروداکنشنز است و از شبکه نتفلیکس روی آنتن رفت. کارخانه آمریکایی به کارگردانی استیون بوگنار و جولیا رایشرت یکی از 15 مستندی است که در فهرست ابتدایی اسکار بهترین مستند قرار گرفته است.

پرندگان مهاجر از کلمبیا، آتلانتیک از سنگال، درام حقوقی فقط رحمت، دایان به کارگردانی کنت جونز و درام گنگستری خاکستر خالص ترین سفید است از چین از دیگر فیلم های محبوب اوباما هستند که بیشتر آنها در فصل جوایز یکی دو سال اخیر درخشیده و به مذاق تماشاگران و منتقدان خوش آمده اند.

در انتها این فهرست نام سه سریال محبوب اوباما در سال 2019 هم به چشم می خورد؛ فصل دوم مجموعه انگلیسی فلیبگ، سریال کوتاه باورنکردنی و درام ابرقهرمانی نگهبانان هر دو محصول آمریکا.

تصویری که می بینید مراسم اهدای مدال آزادی ریاست جمهوری به رابرت دنیرو در سال 2016 است؛ یکی از بازیگران ایرلندی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 663

به "کتاب ها، فیلم ها و سریال های محبوب باراک اوباما در سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب ها، فیلم ها و سریال های محبوب باراک اوباما در سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید