کارگاه آموزش موتور سواری برای دانش آموزان گناوه ای برگزار گردید

به گزارش تایمر سرگرمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه از برگزاری کارگاه آموزش موتور سواری برای دانش آموزان گناوه ای و اهدا 100 کلاه ایمنی به دانش آموزان اطلاع داد.

کارگاه آموزش موتور سواری برای دانش آموزان گناوه ای برگزار گردید

اسکندر احمدی در مصاحبه با خبرنگار از ، گفت: با توجه به اینکه دانش آموزان قشر خطر پذیر جامعه هستند آموزش و پرورش شهرستان گناوه به صورت مکرر در سطح های مختلف آسیب های اجتماعی کلاس و کارگاه هایی برای دانش آموزان و اولیاء برگزار می نماید.

وی اضافه نمود: به دلیل این که تعداد راکبان موتور سوار در سطح شهرستان گناوه بالا است و بیشتر این راکبان را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند تصمیم گرفته شد که آموزش موتور سواری برای دانش آموزان برگزار کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه اعلام کرد: دانش آموزان باید به این موضوع آگاهی کامل داشته باشند که بدون داشتن گواهینامه رانندگی حق سوار شدن و رانندگی با موتور سیکلت را نخواهند داشت. ایشان توضیح داد: در این نشست چگونه رعایت کردن قانون و مقررات هدایت و رانندگی به دانش آموزان آموزش داده شد تا آن ها با اطلاعات کافی نسبت به قوانین رانندگی نمایند.

احمدی توضیح داد: برگزاری چنین کلاس هایی می تواند به توان و دیدگاه دانش آموزان یاری زیادی کند تا آن ها با آشنایی بیشتر نسبت به خطراتی که آن ها را در حین رانندگی تهدید می نماید واقف شوند.

وی گفت: جوانان و نوجوانان ما باید بدانند که سرعت زیاد در رانندگی ملاک مهارت بالا نیست بلکه احترام گذاشتن به قوانین و مقررات است که شایستگی یک راکب را معین می نماید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه اضافه نمود: پوشیدن کلاه ایمنی از ضروریات رانندگی با موتور سیکلت است و این کلاه توانسته است تا کنون جان صد ها نفر را از مرگ نجات دهد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 111

به "کارگاه آموزش موتور سواری برای دانش آموزان گناوه ای برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه آموزش موتور سواری برای دانش آموزان گناوه ای برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید