چند خانه روستایی در تنگستان بر اثر زلزله خسارت جزیی دید

به گزارش تایمر سرگرمی، زلزله صبح امروز باعث خسارت جزیی به چند خانه در روستای محموداحمدی شهرستان تنگستان شد.

چند خانه روستایی در تنگستان بر اثر زلزله خسارت جزیی دید

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش از ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در پی وقوع زلزله به بزرگی 4.9 ریشتری که صبح امروز در کلمه از توابع بخش بوشکان شهرستان دشتستان رخ داد و باعث لرزش زمین در تنگستان هم شد، نیرو های عملیاتی برای ارزیابی خسارات احتمالی ناشی از زلزله وارد منطقه شدند.

غلامرضا حاجیانی ادامه داد: سه گروه عملیاتی به منظور پوشش امدادی و ارزیابی خسارات ناشی از زلزله به شهر کلمه بخش بوشکان دشتستان و شهرستان تنگستان اعزام شدند.

او با اشاره به اینکه زلزله خسارت جانی نداشته است، اضافه نمود: در روستای محمود احمدی از توابع بخش مرکزی شهرستان تنگستان، چندین واحد مسکونی بر اثر زلزله دچار خسارت جزئی و ترک خوردگی شدند که ارزیابان جمعیت هلال احمر و ارزیابان بنیاد مسکن شهرستان ضمن بازدید، خسارت وارد آمده را معین کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر همچنین اعلام کرد: علاوه بر این زلزله باعث شد قسمتی از دیوار قلعه تاریخی زائر خضر خان اهرمی فرو بریزد و در جاده کلمه دشتستان به اهرم سنگ ریزش کرد که با همکاری نیرو های راهداری و عوامل امدادی راستا یاد شده از سنگ های ریزش شده پاکسازی شد.

زلزله ای به بزرگی 4.9 در مقیاس امواج درونی زمین ساعت 5:23 امروز در عمق 10 کیلومتری زمین، شهر کلمه در بخش بوشکان شهرستان دشتستان را لرزاند.

کانون زلزله 8 کیلومتری کلمه، 12 کیلومتری اهرم (مرکز شهرستان تنگستان) و 27 کیلومتری خورموج (مرکز شهرستان دشتی) بوده است.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 627

به "چند خانه روستایی در تنگستان بر اثر زلزله خسارت جزیی دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند خانه روستایی در تنگستان بر اثر زلزله خسارت جزیی دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید