چرا ایسوس DSL-AC68U بهترین و دوست داشتنی ترین مودم روتر ADSL، VDSL ایران است؟

به گزارش تایمر سرگرمی، اگر DSL-AC68U ایسوس را بخرید؛ بی شک یکی از بهترین مودم روترهای جهان را خریداری کردید و این شانس را دارید از یک دستگاه لذتی بی نهایت ببرید.

چرا ایسوس DSL-AC68U بهترین و دوست داشتنی ترین مودم روتر ADSL، VDSL ایران است؟

مودم DSL-AC68U هر آن چیزی که یک کاربر انتظار دارد را به او هدیه می دهد و حسرتی روی زمین باقی نمی ماند.

آنتن دهی فوق العاده روی دو باند فرکانسی، سرعت وای فای زیاد روی برد نزدیک و دور، مودم ADSL با بالاترین سرعت، مودم VDSL با بالاترین سرعت، پنل مدیریتی با امکانات بی نظیر مانند تعریف 3 شبکه میهمان روی هر فرکانس وای فای، پینگ بسیار پایین برای بازی های آنلاین و استریم ویدیو و درگاه های اترنت یک گیگابیتی.

به قول نویسنده سایت تک رادار؛ تنها ویژگی مودم روتر DSL-AC68U که dislike دارد و مورد پسند ما نیست؛ قیمت آن است. روی سایت آمازون قیمتی 200 دلاری دارد که در ایران، بهمن ماه 99 با قیمتی حدود 6.450.000 تومان روی سایت دیجی کالا به فروش می رسد. در بعضی فروشگاه ها از 200 تا 500 هزار تومان ارزان تر هم است.

6.200 میلیون تومان برای یک مودم روتر AC1900 و VDSL؟ به نظر شما ارزش این همه هزینه را دارد؟ من که می گویم خوش به حال کسی که می تواند این پول را بپردازد و DSL-AC68U را در خانه نصب کند!

پینگ بسیار پایین

چرا ایسوس AC68U یکی زا بهترین مودم روترهای جهان است؟ از نظر مشخصات ظاهری و سخت افزاری یک محصول چندان رده بالا و شاخص، به خصوص در سال 2018 محسوب نمی گردد ولی چرا همه سایت ها و کاربران ازش تعریف می نمایند؟

کافی است به نتایج آزمایش هایی که روی این مودم روتر شده توجه کنید و نظرات کاربران را در سایت های مختلف بخوانید. در حالی که مودم های دیگر هم رده ایسوس AC68U پینگی 130 تا 150 میلی ثانیه دارند ولی این محصول ایسوس پینگی 90 الی 100 میلی ثانیه ای دارد.

قدرت ماورای تصور آنتن ها

مهم نیست در جایی که زندگی می کنید؛ فرکانس های رادیویی با پارازیت و نویز زیاد هستند یا کم. باندهای فرکانسی 2.4 گیگاهرتز شلوغ هستند یا خلوت، فاصله تان از مودم روتر زیاد یا کم است. چند نفر می خواهند به وای فای وصل گردد و سرعت اینترنت شما چقدر است.

ایسوس AC68U از پس تمام مسائل بالا برآمده است و کاربران گزارش می دهند در هر شرایط کاری یک وای فای فوق العاده سریع و پایدار به شما خواهد داد. اگر فریم ویر این مودم روتر را هم به روزرسانی کنید؛ سرعت شما افزایش می یابد.

امکانات نرم افزاری به هر اندازه که بخواهید

وقتی به پنل مدیریتی این مودم روتر وصل می شوید؛ انگار سوار یک هواپیمای بوئینگ 787 شده اید. انبوهی از تنظیمات و گزینه ها که شما را سیراب می نماید. امکان تعریف شبکه میهمان روی هر فرکانس رادیویی را دارید.

امکان تعریف دو شبکه WAN دارید. مثلا می توانید تنظیمات اینترنت مخابرات و آسیاتک را به این مودم بدهید تا اگر یکی قطع بود؛ سریعا و به طور اتوماتیک به دیگری متصل گردد.

علاوه بر اینکه استانداردهای ADSL و VDSL را پشتیبانی می نماید؛ امکان اشتراک گذاری اینترنت با مودم های 3G و 4G را دارید. تنظیمات IPv6 آن بسیار راحت است و ابزارهایی برای مدیریت پهنای باند شبکه، اولویت بندی ترافیک شبکه، کنترل والدین و USB دارید.

طراحی و سادگی استفاده

با توضیحاتی که درباره امکانات و قدرت این دستگاه در بالا دادیم؛ شاید تصور کنید کار با ایسوس AC68U بسیار سخت است. اما برعکس، طراحی این روتر بسیار خوب است و نصب آن هم ساده تر از چیزی است که تصور می کنید.

در بسیاری از اوقات، خود مودم روتر به طور اتوماتیک می تواند تنظیمات اینترنت شما را شناسایی کند و بدون اینکه کاری نموده باشید؛ روی وای فای اینترنت دارید. البته؛ گزارش هایی داریم که اینترنت مخابرات را به سختی شناسایی می نماید و باید تنظیمات خاصی را انجام دهید.

آنتن ها جداشدنی هستند و به هر سو تنظیم می شوند. درگاه های LAN و WAN به سادگی در اختیار شما قرار دارند و طراحی ایستاده عمودی این روتر اجازه می دهد کار با آن ها ساده تر و راحت تر باشد.

کلیدهای WiFi و WPS عظیم و در کنار طراحی شدند. به اندازه کافی چراغ LED برای مشاهده هر شرایط روتر دارید و کلید روشن/خاموش روتر در کنار یک درگاه USB 3.0 در پنل پشتی هستند.

کاش ارزان تر بود

باز به جمله آغازین این مطلب برگردم. اگر توانایی پرداخت هزینه خرید ایسوس AC68U را دارید؛ بهترین مودم روتر ADSL/VDSL جهان و ایران را خریداری کردید. مودم روترهای گران قیمت تری از این دستگاه در بازار ایران یافت می گردد ولی شاید کارایی و عملکردی مشابه AC68U نداشته باشند.

لینک خرید مودم ایسوس DSL-AC68U از سایت دیجی کالا

مطالب زیر را هم دنبال کنید:

10 روتر پر فروش بازار ایران در سال 1396

معرفی 5 مودم روتر VDSL پرسرعت بازار ایران

5 مودم روتر پرسرعت بازار ایران را بشناسید

معرفی 5 مودم روتر VDSL پرسرعت بازار ایران

5 مودم روتر پرسرعت بازار ایران را بشناسید

5 مودم روتر پرسرعت بازار ایران را بشناسید

اکنون دارید از اینترنت ADSL استفاده می کنید ولی می خواهید مودم ADSL بهتری خریداری کنید … شاید هم برای دریافت اینترنت ADSL ثبت نام کردید و اکنون…

شاید برند netis در بازار ایران ناشناخته باشد ولی مودم وی دی اس ال DL4422 به اندازه کافی در بازارهای جهانی شناخته شده است. نتیس DL4422 یک مودم…

مودم VDSL بی سیم سری N شرکت ACTIONTEC هم به صورت استوک وارد بازار ایران شده است. وقتی نام مودم v1000H اکشن تک را در اینترنت…

شاید تا کنون تصور نموده باشید که هواوی فقط مودم های 3G/4G فراوری می نماید اما این طور نیست و این شرکت غول چینی، چندین مودم ADSL/VDSL خوب…

به روزرسانی: 7 مرداد ماه 1399 فناوری VDSL نسل بعدی فناوری ADSL است و سرعت اتصال به اینترنت را تا 5 برابر افزایش می دهد. در حالی…

هر دو مودم ایسوس DSL-AC51 و تی پی لینک Archer VR400 جزو بهترین مودم روترهای ADSL/VDSL دو بانده بازار ایران هستند. این روزها قیمت این دو مودم…

همان طور که می دانید؛ شرکت های سرویس دهنده اینترنت به عناوین مختلف شما را مجبور به خرید مودم از خودشان می نمایند. یعنی سرویس اینترنت به شما داده نمی گردد…

امروز دیدم دوباره مودم روتر ADSL/VDSL ایسوس DSL-AC55U در بازار ایران موجود شده و بعضی از فروشگاه های اینترنتی آن را با قیمت حدود 3 میلیون…

منبع: شبکه چی
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1461

به "چرا ایسوس DSL-AC68U بهترین و دوست داشتنی ترین مودم روتر ADSL، VDSL ایران است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا ایسوس DSL-AC68U بهترین و دوست داشتنی ترین مودم روتر ADSL، VDSL ایران است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید